Bodyguard || YORUM


"Bu bir erkek giysisine benziyor."
"Hayır, benzemiyor."
"Omuzlarında vatka mı var? Hangi yıldan kalmış?"
"Sanırım etek giymem gerektiğini düşünüyorsun."
"Etekle sorunun nedir? Güzel bacaklara sahip olduğuna bahse girerim. Bugün saçlarını açık bırakmışsın"
"Senin yüzünden değil."
"Bunu kendi kendine söylemeye devam et."
"Saçlarımı açık bırakmamın tek nedeni dün gece uyurken odama birinin gelip saç tokalarımı ve bantlarımı almış olması."
Chandler gülmemek için kendini zor tutarak gözlerini açtı "Gerçekten mi?"
Alana burnundan soluyarak o korkunç siyah takımı askıya bıraktı."Sanırım evinde lastik bantlara düşkün küçük bir yaratık var. Çünkü çantamdan onlarda yok olmuştu."
Chandler artık dayanamadı ve gülmeye başladı.
(Syf;96-97)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * 


Çoook güzeldi! ♥️
Seri de en sevdiğim kitaptı diyebilirim. (Gerçi ikinci kitap da güzeldi) :D 
Bende bir bodyguard istiyorum! Mümkünse Chandler olsun! ♥️
Jennifer, seriyi çok güzel bir kitapla noktalamış, resmen veda etmek istemedim.
Kitap bitsin istemedim. Alana ve Chandler.. Karakterler çok tatlıydı..♥️
Chandler, Alana'nın kendini keşfetmesini sağladı. Helal olsun! :D 
Sahiplenici, hazır cevap ve ne istediğini bilen karakterleri seviyorum.
Ehh, bodyguard da bunlar bolca var. İkili arasındaki bazı diyalogları kahkaha atarak okudum.
Cidden! Bazı sahneler çok komikti özellikle karakterlerin laf dalaşına girmeleri ve hazır cevap olmaları beni güldürdü. Keyifli ve güzel bir kitaptı. Akıcı bir dili olduğunu söylememe gerek yok sanırım. ;) 
Beni tanıyorsanız yazarı ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. Bodyguard'ı da sevdim! ♥️
Eğer bu türü okumayı seviyorsanız kesinlikle bir şans vermelisiniz. (= 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI