Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu || YORUM


“Sana, beni asla tanımamış olan sana.” 
Dizeleri ile içine çekiyor okuyucuyu..

Ana karakter R'nin eline bir mektup geçmesiyle ve mektubu okumaya başlamasıyla tanışıyoruz "Bilinmeyen Kadın" ile..

Bu bilinmeyen kadın, R'yi koşulsuz şartsız seven, onun için her şeyi yapmaya hazır, tüm ürkekliğine rağmen cesur bir kadın portresi olarak karışımıza çıkıyor.
R ise vurdumduymaz, sorumluluk almayan, kendi hayatını yaşayan, anlık zevkler ile günü bitiren ama aynı zamanda herkese karşı kibar duruşu ile karşımıza çıkıyor.

Bilinmeyen Kadın'ın R'ye yazdığı satırları okurken onu böylesine derinden sevmesi beni etkiledi. Hem de hiç bir karşılık alamamasına rağmen.. Hiç hatırlanmamasına, hiç sevilmemesine rağmen.. Aşkı çok derinlerde ve bitmek tükenmek bilmeyecek bir noktadaydı...

Bilinmeyen Kadın'ın R uğruna yaşadıkları, çektiği sıkıntılar ve yapmak zorunda oldukları beni üzdü. Hiç bir kadının kendine bunu yapmaması gerektiğini düşünüyorum. Aşkından dolayı yapmış olduklarıyla yaşadığı eziklik ve hayal kırıklığı ama yine de vazgeçmeyen, bitmeyen sevdası gözümde değerini arttırıyor Bilinmeyen Kadının..

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubunda dengesiz ruh halleri ile karşı karşıya bırakmış bizi yazar.. Bilinmeyen Kadın'ın mektubu ile aslında R'yi tanımış olduk ve yazar insan portreleri ve psikolojik yaklaşımları ile bizleri bir kez daha düşündürmeye itiyor.

Aşk, her şeye değer midir? 
Ya da Bilinmeyen Kadın'ın R için hissettiklerine aşk denilebilir mi? 

Yazarın daha önce Olağanüstü Bir Gece kitabını okumuştum. Fakat pek bana hitap etmemişti. Ama Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu sevdim. Keşke böyle olmasaydı, böyle yapmasaydı dediğim yerler olsa da sevdim. Ve yazarın diğer kitaplarını da okumak istiyorum. Yazarın kalemi ile tanışmak isteyenler için Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu başlangıç kitabı olabilir. 😇

#ramazandakitaplıyoruz

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI