Ayna Kral │YORUM


Wilhelmina’nın hikâyesi tüm hızıyla sarpa sardı.
Arkadaşları ona sırtını döndü. Felaket sırasında kimliği açığa çıkınca, Indigo Krallığı Wilhelmina’yı esir aldı. Balık Kartalları’nın lideri olabilecek en kötü anda ortaya çıkınca, Wil’e Kara Bıçak olmaktan başka seçenek kalmadı. Sihri kontrol edilemez bir hal aldı. Tılsımlı topraklarda kendini koruması için yönlendirdiği bir tılsım bulutu daha sonra kendi başına cisim kazandı. Artık tılsımdan yapılmış, yaşayan bir çocuk var; yıkıcı ve ölümcül, onun için her şeyi yapabilecek bir varlık. Kalbi paramparça. Tahta çıkmaya hazır olsa da kendini kraliçe ilan etmesi, savaş çıkması demek. İstediği ile doğru olanı yapma arasında sıkışıp kalan Wilhelmina, sonunda tahtın o kadar da önemli olmadığına karar veriyor. Indigo Krallığı’nın köylerini şimdiden yok etmeye başlamış olan tılsımı kontrol edemezse, yakında yönetecek toprak kalmayacak çünkü…
Wilhelmina’nın sokaklardaki yetim bir suçludan sihir güçleri olan bir kraliçeye doğru nefes kesici, cesur yolculuğu, Yetim Kraliçe’nin ardından Ayna Kral’la sona eriyor.

Ayna Kral ile bir serinin daha sonuna geldik. Ayna Kral da ne okuduk? Wilhelmina'nın ülkesini ve halkını kurtarması ve bir yandan Tılsım Laneti ile olan mücadelesini okuduk. Kayıplar ve savaşlar oldu. Ama zafer eninde sonunda sahibini buldu. 

Genelde distopya sevmem ama Jodi Meadows bana sevdirdi. Yerim Kraliçe serisi sevdiğim seriler arasına girdi. Seri boyunca en sevdiğim şey Wilhelmina'nın mücadeleci ruhuydu. Kimseye muhtaç olmadan kendi ayakları üzerinde durma çabaları ile gönlümü her defasında fethetti. Ve bu yüzden seride en sevdiğim karakter oldu. 😍 Hataları elbette oldu ama bu onu sevmeye engel değil. 😜 

Kitaplardaki fedakarlık dolu sahneler beni çok etkiliyor. Ayna Kral'da da böyle bir durum söz konusu. Yapılan fedakarlıklar okurken yüreğe dokunuyor. 😢 Hislerimi nasıl anlatsam bilmiyorum. 🙊 Çok güzeldi, ya. 😍 Beni hem heyecanlandırdı, hem hüzünlendirdi, hem de darmadağın etti. 😔 

Ne söylesem spoiler olacak. O yüzden bu seriye bir şans verin. 🍀 

Yazarın anlatımı ve özellikle kurguladığı dünyaya bayıldım. 💜 Yazar detayları ile okuyucuyu bunaltmıyor. Aksine sanki o kurgulanan dünyada bir karaktermişsiniz hissi veriyor. Benim en sevdiğim yönü bu oldu. Ve Jodi Meadows gerek diğer serisi gerek Yetim Kraliçe serisi ile takip edeceğim yazarlar arasına girdi. Cidden! Bu yazarın kalemi ile tanışmanız lazım. Sizi sürükleyen, alıp götüren bir anlatımı var. 

Kitabın baskısına ise bayılıyorum. Kapak resmi şahane değil mi? 😍 Çevirisi ile de oldukça göz doyurucu olduğunu söyleyebilirim. Zira sayfalar su gibi akıp ilerlerken bir yandan bitmesin diye yavaş yavaş okuduğum kısımlarda oldu. 

Sevdiğim şeyler kadar sevmediğim şeyler de vardı kurgu içerisinde. Her kitapta olduğu gibi.. Ama bu durum sevdiğim şeylere gölge düşüremedi tabi. 😁 

Kitaptaki o evrene girebilmek için, Wilhelmina'nın bütün yaşadıklarına rağmen bocalarken verdiği Kraliçe olmanın mücadelesini okumak için bu seriye bir şans vermelisiniz. 👑
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI