Yetim Kraliçe || YORUM



Öncelikle "I hate you, Tobiah!" 😒

Bu söz kitap boyunca @otakukutuphanesi ile mottomuz oldu.

Spoiler olacağından dolayı ser verip sır vermiyorum ama okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız.

Kitap epik fantastik olduğu için başta tereddütlüydüm. Çünkü pek okuduğum bir tür değildi.

Fakat yazarın diğer serisini sevdiğim için yeni serisine de şans vermek istedim.

Sıkıldığım, kızdığım,öfkelendiğim kısımlar ve karakterler olsa da kitabı genel olarak sevdim.

Özellikle Wilhelmina'nın vatanını geri almak için verdiği mücadeleye hayran kaldım.

Wil'in başına kitap boyunca o kadar çok şey geldi ki onu koruyup kollama ihtiyacı ile dolup, taştım.

Wil, kendinden başka güvenecek kimsesi olmayan yalnız bir karakter.

Ama buna rağmen verdiği mücadele, yapmak zorunda oldukları ile gönlümü fethetti.

Ve kitap boyunca herkesten şüphelendiğim de bir gerçek..Wil, dışında hiç bir karakter bende güven oluşturmadı.

Vatanı uğruna göze aldıkları ve mücadelesi ile gönlümü fethettiği için Wilhelmina, en sevdiğim karakter oldu.

Yazar, kitap boyunca ince eleyip sık dokumuş. Kitabı okurken "bir hareket, bir numara olmayacak mı?" diye bekliyorsunuz.

Ama yazar her şeyi sona saklamış. Ki yazarın bu düşüncesini de takdir etti. Sizi yavaş yavaş içine çeken bir kalemi var.

Yazarın kurguladığı dünyayı sevdim. Karakterlerindeki kararlılığı sevdim. 
Kitabı bitirdim bitirmesine ama üzerinden bir kaç gün geçmesine rağmen hala aklımda. 
Bir türlü aklımdan çıkaramıyorum ki bu konu da yalnız değilim. (@otakukutuphanesi de öyle) 
@otakukutuphanesi ile devam kitabı için sabırsızlanıyoruz. Umarım yayınevi 2.kitap için bizi fazla bekletmez. 😇

Son olarak epik fantastik türünü seviyorsanız "Yetim Kraliçe'ye de bir şans vermelisiniz. 😄
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI