Sığ Sularda Kaybolan || YORUM


Derin Tutku’nun nefes nefese hikâyesi Sığ Sularda Kaybolan’la devam ediyor.
Büyük aşklar sığ sularda boğulabilir mi?
Charley, Edinburgh Üniversitesi’ndeki ikinci yılına bambaşkabiri olmuş halde döner. Birkaç ay içinde yasadıkları yüzündenkendi hayallerinin pesine düşmek yerine, ailesinin isteklerinigerçekleştirmeyi seçmiştir.
Ya Jake’le olan ilişkisi? Uzun zamandır diri tutmaya çalıştıkları, bunun için türlü mücadeleye katlandıkları bu ask da başkalarının beklentilerine kurban mı gidecektir?

Hiç bitmeyecek gibiydi! 😒

Cidden! Bu kitabı Samantha yazmış olamaz.🙄 Çünkü zorla yazılmış gibiydi.. Kitapta o kadar çok olay oldu ki okurken başım döndü.

İlk kitabı sevmiştim ama ikinci kitap olmamış. Bence tek kitap ile sınırlı kalabilirdi. Zira, ilk kitapta sevdiğim karakterleri sevmez oldum.

Beni çileden çıkaran, sinir eden şeyler oldu ve okumak benim için bir işkenceye dönüştü.

Okurken keyif alamadım maalesef.. Bitirmek için okudum.. Bazı kısımları gözlerimi devirerek okudum.

Kaldı ki karakterler bana göre aptalca davranışlarda bulundular. 
Dediğim gibi kitabı sevemedim ve tek kitap ile sınırlı kalmalıydı..
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI