Kötülük Tohumları || YORUM




🌟 🌟 🌟 🌟 🌟 || 5

Yaa, sen ne güzel bir kitaptın öyle.. 😍 

Yazar her kitapta çıtayı bir tık daha yukarı kaldırıyor ve sizi büyük bir beklenti içinde bırakıyor. 
Her sayfada şaşırtmayı ve zekası ile alt etmeyi beceriyor. 

Çizdiği karakter psikolojileri ile karakterlerinin iç dünyasını daha derinden incelememiz için bize fırsat tanıyor. 

Cidden! Bence yazar çok zeki.. Çünkü yazdığı kurgu bir zeka ürünü ve bütün övgüleri hak ediyor. 👏 

Kitabın dili oldukça akıcıydı ki bu kitabı kısa bir süre de bitirmeniz anlamına geliyor. Ama bir yandan da bitmesin istiyorsunuz. 😏

Yazar, daha ne kadar şaşırtabilir ki dediğim her an da bombaları tek tek patlattıp sizi şok içinde bırakıyor. 😏

Fredrik ise kaybolmuş gibi.. Önceden aydınlık bir taraf vardı ama şimdi karanlık. 😔 Ona baktığınızda sadece "karanlık" görüyorsunuz. Ve bu beni üzüyor. 😔
Çakal'ım.. 😍 💉 💉 💉 

Cidden! Kitap benim kalbimi kırdı, paramparça etti. 😩 Ama buna rağmen çok seviyorum. 😍 Her bir zerresiyle.. 💜

Victor! Hala adamımsın! 😍 
Niklas'a da üzülüyorum. 😔
Ama yazar son bölümde karakterlerimiz için hazırladığı planlardan küçük bir gösteri bırakmış bizlere.. 😊 5.kitap için sabırsızlanıyorum. 😇 

Her satırını keyifle okuduğum bir kitap oldu. 😍 Kapak resmine ise ö-lü-yo-rum. 😍 Hem kurgusu hem kitap kapakları ile gönlümü fethediyor. 💜

Son olarak en sevdiğim serilerden biri olan Katiller Çetesi'ni okumayan herkese öneriyorum. Bence bir şans vermelisiniz. 😏
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI