Uggla Nedir? Ne İşe Yarar?





Merhaba.
Bu kez farklı yazı ile geldim. Size son zamanlarda alışveriş yapıp memnun kaldım bir siteden bahsedeğim. 

Uggla, kitap satın alınan sitelerden farklı olarak puan sistemi ile de alışveriş yapılabilen site.. Peki nasıl puan kazanıyorsunuz? Yorum yaparak. Evet puan kazanmak bu kadar kolay. Okuduğunuz kitaplara yorum yaparak puan topluyorsunuz. Topladığınız puanlar ile hediye çeki oluşturup alışveriş yapabiliyorsunuz. En fazla 20 TL'lik alışveriş çeki oluşturabiliyorsunuz. Ve bu çeki bir ay boyunca kullanabiliyorsunuz. 

Fakat bu puan sistemi şu an için sitede kaldırıldı. Nisan ayının son haftası sitede böyle bir uygulama vardı. İlerleyen zamanlarda yine olur mu bilmiyorum ama siteyi takip etmekte fayda var..


  • İstanbul içi kargo bedava! 
  • Kapıda ödeme seçenekleri de var.
  • 50 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava! 
  • Paketleme sistemleri de çok güzel. Kitaplarınız hasar görmüyor.
  • Henüz pek fazla çeşit yok ama zamanla sistemlerine daha fazla kitap ekleyeceklerini düşünüyorum.
  • Sitenin iletişimi ise çok iyi..Kargo gelmeden önce evde olup olmadığınızı öğrenmek için arayıp haber veriyorlar ya da mesaj atıyorlar.

Ben Uggla'dan iki kitap aldım ve bu son olmayacak. Ay sonunda tekrar sipariş vermeyi düşünüyorum. Uggla.com'un değer görmeyi hak eden bir site olduğunu düşünüyorum. Ve zamanla sistemlerini daha da geliştirip bir çok müşteriye ulaşacaklarını düşünüyorum. Sonuç olarak memnun kaldığım bir site oldu ve bir göz atmanızı öneriyorum.

İncelemek isterseniz; https://uglaa.com

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI