Alice Haikalar Diyarında || YORUM




"Belki de bundan çıkartılacak bir ders yoktur," dedi Alice çekinerek.

Düşes, "Her şeyden bir ders çıkartılabilir, yeter ki çıkartmasını bil."


Yorumuma geçmeden önce yazar hakkında ilginç bulduğum bir kaç bilgi vermek istiyorum.


Lewis Carroll, bir matematik dehasıydı. Kelime üretmekte üstüne yoktu. Halen Kütüphanelerde kitapların daha kolay bulunabilmesi için kitap adını cildin sırtına yazma fikrini hayata geçirdi.


Kitabı büyük bir hevesle almıştım lakin beklediğim gibi çıkmadı. Bölümler arası geçişler o kadar hızlıydı ki başım döndü. Belki ilerde düzelir, sevmeye başlarım diye düşündüm ama olmadı. Filmini izlemiş ve konuyu bilmiş olsam da kitabı sevemedim ne yazık ki.. Okurken bir anlamda veremedim. Dediğim gibi çok hızlı gelişti her şey. Kitaptaki çizimleri de sevemedim. Ben masum, çocuksu bir Alice beklerken çizimlerde bunu göremedim. Çizimler ürkütücü geldi bana.. Bilmiyorum belki de çok büyük bir beklenti içinde olduğum içindir..Kitapla ilgili sevdiğim tek şey; kapak tasarımı ve baskısı oldu ama onun dışında kitap bana pek hitap etmedi maalesef.. Ama bu "sizin de sevmeyeceğiniz" anlamına gelmez. Renkler ve zevkler tartışılmaz diyor ve çok merak ediyorsanız bir şans verebilirsiniz diyorum.
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI