OYUNCU || Gamble Kardeşler#2 || YORUM


Herkese Merhaba!
Okuoku siparişimden gelen Oyuncu okundu ve kısa bir sürede bitti..

İlk kitabın yorumu için; TIK TIK!

İlk kitapta Madie ve Chase ile tanışmıştık. Bu kitapta da Madie'nin arkadaşı Bridget ve Gamble kardeşlerden iki numara Chad'in hikayesi anlatılıyor. Chad bir beysbol oyuncusu ve bunun gereği ukala, kendini beğenmiş ve egosu tavan yapmış bir karakter. Bridget ise anne ve babasını kaybetmiş, borçlarını ödemek için çabalayan, işinin garantisi olmayan ve balık etli kızımızdır ki bu durumdan kendisi oldukça şikayetçidir. Erkek arkadaşları bu yüzden onu terk etmiş ve Bridget'in kalbi kırılmıştır. Bridget aşka olan güvenini tam yitirdiğini düşünürken yolları Chad ile kesişiyor. Hem de bir barda!

Chad kötü şöhreti olan bir oyuncu. Gömlek değiştirir gibi kadın değiştiren bir karakter. Yani oldukça çapkın! Bu durumu da beysbol oynamasına engel oluyor. Bu durumda devreye halkla ilişkiler uzmanı BAYAN GORE giriyor. Başlarda biraz gıcık bir karakter olsa da -hatta okurken delirtse de- sonlara doğru bir sempati besliyorsunuz. Sonuçta her şey onun sayesinde oldu.

Kapak resmi ne öyle? Adamın vücut başka, kafa başka birinin sanki. Kafa, vücuda monte edilmiş gibi.. :D Beysbol ile ilgili bir görsel olabilirdi. Adamın yüzü gözükmese daha güzel olurdu. Böyle nasıl desem çok itici geliyor. Kapak daha güzel olabilirdi ama yapacak bir şey yok biz içeriğe yoğunlaşalım.

Aradan zaman geçince ilk kitapta neler olduğunu unutmuşum. Gerçi hala tam olarak hatırlamıyorum ama bu ikinci kitabı okumama bir engel oluşturmadı. Kitapta en sevdiğim nokta aşk üçgeni olmaması.. Eğer olsaydı çekilmez olurdu. İyi ki işin içine bir kişi daha katmamış Jennifer..

Böyle şak diye bitmeseydi güzel olurdu. Sonu aceleye gelmiş gibiydi. Biraz daha uzun olabilirdi. Erkek karakterin -Chad-'in egosu kitaptan taşacaktı neredeyse :D Hikayenin kilit noktası Bayan Gore. O olmasa ne yaparlardı bilemiyorum. :P Karakterlerin beni gıcık eden davranışları olsa da kitabın genelini sevdim. Chad'in öküzlük yaptığı da oldu tabi. Akıcı bir dili vardı. Jennifer'ı ve kalemini seviyorum. 


Fantastik kitapları gibi olmasa da YA tarzında yazdıklarını da seviyorum. Ben asıl büyük kardeş Chandelier'ın hikayesini merak ediyorum. O böyle iraz soğuk nevale ve kimin onun kalbini çalacağını merak ediyorum. Umarım onu da bir an önce okuma fırsatımız olur. ^_^ Tavsiye konusuna gelince; eğer yazarı seviyorsanız zaten kitaba bir şans verirsiniz. :) Ama böyle kısa ve akıcı bir kitap arıyorsanız Oyuncu'ya bir göz atabilirsiniz diye düşünüyorum. (= 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI