Yüreğimin Senden Tarafı ~ Tanıtım


Gökyüzü İle Deniz Arasındaki Mavi

Nur her gece kız kardeşim Rhet Shel'i yatağa yatırdığında, anneannem Nazmiye gökyüzünü yerine yerleştirir, annem de oraya yıldızları ve ayı nakşederdi. Ve sabahları Rhet Shel uyandığında, güneşi sererdi oraya. Nur geri geldiğinde işte her şey böyleydi. Bunlar benim hayatımdaki kadınlar, ruhumun içindeki şarkılardı. Benim dışımdaki tüm sevdikleri erkekler bir şekilde kaybolup gitmişlerdi. Ben, o yüzden mümkün olduğu kadar onların yanında kaldım.

Kaderin paramparça ettiği ancak birbirine sıkı sıkıya tutunan bir aile... Onlar Ortadoğu'nun en kanlı işgallerinden birinde acının gölgesinde kaldılar, ama o küçük Meryem hiç görmemesi gereken bir şey gördü ve son nefesini vermeden önce ablasından bir dilekte bulundu. Bu dilek ki altmış yıl sonra savrulmuş köklerini arayan ama konuşamayan bir çocuğa, Halit'e ses oldu, yüreğindeki nefes oldu.

Sayfa Sayısı: 344
Baskı Yılı: 2016
Orijinal Adı: The Blue Between Sky and Water 
Dili: Türkçe
Yayınevi: Koridor Yayıncılık
Yazar: Susan Abulhawa
Çevirmen: Handan Ünlü Haktanır
Yayınevi : Koridor Yayıncılık
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI