Tesimiyet ~ Yorum


SPOİLER İÇERİR!




Orijinal Adı: Losing Kontrol
Seri Bilgisi: Babysitting a Billionaire #1

Herkese Merhaba!
Yorumlar sık sık gelmeye başladı bu aralar.
Çünkü günde bir kitap okuma gibi bir hedef koydum kendime.
Bakalım bunu ne kadar sürdürebileceğim..


Nereden başlasam bilemiyorum. Yorumuma geçmeden konusundan biraz bahsedeyim. Kim, boşanmış, dul bir kadındır ve bir güvenlik şirketinde çalışmaktadır. Jake, ise Kim'in hem patronu hem de arkadaşıdır ve Kim'i ezelden beri sevmektedir diyebiliriz. Kim'in sorunlu bir geçmişi vardır ve bundan dolayı insanlara karşı, kendine karşı güvensizdir. Ve erkekleri oldukça hayatından uzak tutmaktadır. Jake'in ise tek bir amacı vardır. Kim'in kalbini kazanmak ve onu sevdiğine ikna etmek..

Kim küçük yaşta annesini kaybetmiştir ve babası ile sağlam bir ilişkileri yoktur. Daha çok kavga etmekle meşgullerdi ve Kim genelde yatılı okulda kalmaktadır. Tatil günlerinde bile eve gelmemektedir. Çünkü babası ile karşılaşmak ve yeni bir kavgaya tutulmak istemiyordur. Tam bu çalkantılı hayatına Michael bomba gibi düşer. Ve Kim 19 yaşında onunla evlenmeye karar verir. Hayatının en büyük yanlışını yaptığını da ise sonradan öğrenir.

Michael, bir eş cinseldir ve Kim'e karşı kaba kuvvet kullanmaktadır. Michael'ın bu zorba tavırlarına daha fazla dayanamayan Kim, odan boşanır ve tam bu esna da devreye Jake girer. Jake ona yeni bir iş ve yeni bir hayat sunar.

Kim'in Jake ile sürekli "arkadaş kalalım" diye diretmesi beni deli etti. Yahu bu adam sen seviyor. Sevgisini de gösteriyor, neden bir şans vermiyorsun? Geçmişi pek parlak olmasa da en azından insan bir şans verir. Nasıl gideceğini denemeden bilemezsin ki... İnsanlara sürekli kendini kapaması, erkeklerden uzak durması ve güvensizliğini anlıyorum ama "kendi başımın çaresine bakarım" ayakları beni çıldırttı. Jake de iyi sabır varmış, iyi dayandı adam. Kim'e "ne halin varsa gör" deyip gidebilirdi ama adam çok seviyorsa ne yapsın.. Her şeye dayandı, katlandı ve sonunda istediğini elde etti. 

Sonu bana biraz aceleye gelmiş gibi geldi. Bunlar hemen bir "hadi yapalım şu işi moduna girdiler ve kitap bitti. Bir de bunlar tedbirli davranmıyorlar mıydı ya? O son sahne neydi öyle? Sanırım, yazar okuyucunun kafasında soru işaretleri bırakmak istemiş.. Yazarın kalemi oldukça akıcı, bir gün gibi kısa bir sürede bitirdim kitabı. Her ne kadar Kim'in bazı davranışları beni sinir etse de serinin diğer kitaplarını merak ediyorum. Jessica ve Daniella'nın hikayesini de okumayı çok isterim. Umarım yayın evi bu konuda bizi fazla bekletmez. Kapak resmi ile içerik uyumlu gelmedi bana. Daha güzel bir kapak olabilirdi bence.. Redaksiyon açısından sorunluydu ama okumanıza da engel değildi. Lafı fazla uzatmadan boş zamanlarınızı değerlendirecek çerezlik bir kitap alıyorsanız "Teslimiyet"e bir şans verebilirsiniz. (=

Görsel'i Bir Otaku'nun Dünyası'ndan aldım. Kullanmama izin verdiği için teşekkürler. (=
Yeni yorumlarda görüşmek üzere...

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI