34. TÜYAP FUAR MACERASI / 2015

Herkese Merhaba!
Bir fuar yazısı ile daha karşınızdayım.


Fuara dört gün gittim. İlk hafta yani 7 ve 8 Kasım tarihleri arasında gittim. İlk haftam daha çok gezme, nabız yoklama ve yeni insanlarla, yeni yazarlarla tanışmakla geçti. İmza günleri de katıldım tabi ki.. Selvi Atıcı'nın imza günün dört gözle bekliyordum ve 8 kasımda imza saatinden saatlerden önce yayın evinin önünde pusu kurup yazarı bekledim. Biliyorum çok değişik bir fantezi anlayışım var. :D Her neyse.. Sonra Postiga standına uğradım ve Yamak'dan(Burçin Çelik) oradayken hemen imzamı da kaptım. :D Kaçak yazarımız Meral Kır'ı da görünce hemen üzerine atladım resmen kadının. :D Onu da görmek çok güzeldi.. Bana Şans Dile kitabı ile takip edeceğim yazarlar arasına giren Sinem Akça'nın da imza günü vardı ve onunla tanışmak çok keyifliydi. Farklı bir enerjisi var kadının. Kendisini sevdim. Kısmetse CNR Kitap Fuarında da görüşmek istiyorum. :) İnternet üzerinden konuştuğum insanlarla fuar ortamında tanışmakta çok güzeldi. Kimleri görüp, tanıştığımı söyleyecek olursam; Esra Nazenin Özdemir (Agnes Wood), Pınar Şentürk (Kitap İklimi), Tuba Atıcı Coşar, Duygu Keleş, Nur Akyol, Filiz Şakar, Zeynep Alkanat, Zeynep Şentürk, Ayşe Ebru Tezcan, Buse Gümüş, Dilan Ak, Şefika Aydın, Sinem Akça, Eda Tuzcalı, Kübra Türker, Hüsniye Doğan, Ezgi Tülü, Tuba Özkat... (Adını yazmadıklarım varsa affola.) Bu fuar benim için dolu dolu geçti.. Özellikle bir çok kitap dostu ile tanışmak, görüşmek çok güzeldi.. Bana tarifsiz bir keyif verdi.

Fuarın ikinci haftası yani 14 ve 15 Kasım tarifleri arasında Müptela Standındaydım. Blog ikizim ve arkadaşım Min Li Li, kendisi Müptela yayınlarında çalışıyordu. Bende hafta sonu destek ekip olarak iki günlüğüne yardıma gittim. Orada çok cana yakın insanlarla tanıştım. Gerek çalışanlar, gerek yayın evi sahipleri olsun çok samimi insanlardı. Onlarla bir ekip olmak da çok güzeldi. Yorucu da olsa her anına değdi.. 

Fuar ganimetlerimi merak ettiğinizi biliyorum. :D Müptela standında olduğum için Aydan İnan, Nehir Erdem, Merve Akıncı, Zeynep Işıklar ve Josh Malerman'ı da gördüm. EveT Josh'ı gördüm ve korku kitabı yazmasına karşın çok sempatik ve komik biriydi. Nişanlısı da çok güzeldi ya, Allah mutlu mesut bahtiyar etsin ne diyelim. :) -kıskanmadım- :P


Efsunlu Adamlar, Bal Köpüğü ve Kafes yazarından imzalı... Efsunlu Adamlar posterimde var ama şimdi onu çekmeye üşendim. :D Kitabı okuyacağım zaman çekip paylaşmayı düşünüyorum. Ada, Lola ve Komşu Çocuk rozetlerim de var. Ama dediğim gibi üşendiğim için onlar bu resimde yer almıyor. Ama kitapları okumaya başladığım zaman onları da paylaşacağım. Bol bol ayraç aldığımı da söylemeden geçemeyeceğim. :) 


Dex Yayınları kitaplarımı da ilk hafta gittiğimde aldım. Meleğin Düşüşü 5 TL, diğerleri 10 TL. Fuarda belli başlı yayın evleri dışında pek indirim yoktu. Martı, Novella, Aspendos, Dex, Nemesis ve Dokuz Yayınlarında uygun indirimler ve kitaplar vardı. Dokuz Yayınları'nın kitapları yanlış hatırlamıyorsam 10 TL idi. Fuar çok kalabalıktı, özellikle hafta sonları çok yoğundu ama her şeye rağmen benim için güzel bir fuar anısı oldu.


Kitapların toplu hali.. Unuttuklarım ya da unuttuğum bir şey varsa affola. Yukarı da da belirttiğim gibi benim için güzel bir fuar anısı oldu. Başka kitap fuarı yazılarımda görüşmek üzere.. :)

Siz fuardan neler aldınız? 
Fuardaki indirimler hakkında neler düşünüyorsunuz?
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Ben gidemedim başka yerdeyim lakin her sene giderdim ellerim kollarım yanımda gelen kişininde.dolu bir şekilde dönerdim.
    Fuar çok güzel ya:)
    Neseli kitaplı bol yazarlı:)
    Hepsini severek okursun inşallah:)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI