Sonsuza Dek, Ayrı ~ Tanıtım

Herkese Merhaba!
Yeni bir kitap tanıtımı ile karşınızdayım.
Yabancı Yayınları yeni kitaplar çıkarmaya hız kesmeden devam ediyor. :D
Taylor Jenkins Reid'in çok sevilen çıkış romanı SONSUZA DEK, AYRI 2 Ekim'de raflardaki yerini alıyor! "Alıştığınız türden bir aşk hikâyesi değil" sloganıyla dikkat çeken roman, hem romantik hem eğlenceli hem de hüzünlü bir hikâyeyi konu alıyor. SONSUZA DEK, AYRI baş rolünde Dakota Johnson olacak şekilde, çok yakında beyaz perdeye de aktarılacak.

Ben kitabın orijinal kapağını daha çok beğenmiştim ama kitabın bu kapağını da seven olacaktır diye düşünüyorum. Daha fazla uzatmadan kitaptan biraz bahsedecek olursak;


Yirmili yaşlarındaki sıradan bir kadın olan Elsie Porter'ın sıradışı hikâyesi...

Yeni yılın ilk günü pizza almak için köşe başındaki pizzacıya girdiğinde Elsie kimseyi görmeyi beklemiyordu, hele de sevimli ve etkileyici Ben Ross'u asla. Ancak ikili birbirlerinden ilk görüşte etkilenmişti...

Ben, Elsie ile yeniden görüşebilmek için yirmi dört saat bile bekleyememişti ve ikili sadece birkaç hafta içinde birbirlerine sırılsıklam âşık olmuştu, mayıs ayı geldiğinde ise Vegas'a kaçıp evlenmişlerdi bile. 

Nikâhtan sadece dokuz gün sonra Ben bir kaza geçirmiş ve Elsie olay yerine vardığında kocası çoktan acil servise doğru yola çıkmıştı. Elsie, hastaneye vardığında ise kendisini kocasının hiç tanışmadığı, hatta Elsie'nin varlığından bile haberi olmayan annesi Susan beklemekteydi… 

Elsie ile Ben'in ayaklarınızı yerden kesecek aşkı ve Elsie ile Susan'ın yürek burkan acılarının birbirine geçen hikâyesiyle Sonsuza Dek, Ayrı okura mutlu sona ulaşmanın birden fazla yolu olduğunu hatırlatacak. 
 Satın Almak İçin;
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI