Okuma Etkinliği#13 || Senin Yerinde Olsaydım || Yorum


Kitap yorumuma geçmeden önce size biraz konusundan bahsetmek istiyorum. :)


Sara, ingilizce öğretmenliği yapan esas kızımızdır. Aslında en büyük tutkusu sanat iken faturalarını ödemek ve iyi bir yaşam geçirmek için öğretmenlik yapmaktadır. Ama sanat tutkusuyla yanıp tutuşmaktadır.

Sara bir gün masasının üzerinde bir günlük buluyor ve yazılanlarda kendini kaybediyor. Her ne kadar okumamak için diretse de günlüğün çekimine karşı koyamıyor. Okuduğu her sayfa da farklı duygular içerisinde lan Sara, günlüğü sahibine vermek istiyor. Ve böylece Rebecca'nın peşine düşüyor.

Ama ortada unuttuğu bir şey vardır. Rebecca, uzun zamandır ortalarda yoktur ve nerede olduğuna dair kimse bir şey bilmemektedir. Sara, Becca'yı bulmak için onun çalıştığı sanat galerisinde işe girer ve araştırmalarına başlar.

Her araştırmada kendini garip duyguların altında esir hissetse de buna karşı koyamaz ve yolları Chris ile çarpışır. Chris ise ressamdır. Sara'nın çalıştığı sanat galerisinde resimleri sergilenir. Sara, çalışmalarına hayran olduğu adamı karşısında görünce onun cazibesine kapılmaya karşı koyamaz.

Ve kendini tehlikeli bir oyunun içinde bulur. Sara bir yandan patronu olan Mark'dan şüphelenirken onun tuhaf davranışlarından da tedirgin olmaktadır. Her geçen gün Chris'e olan bağlılığı artarken Becca'yı bulma umutları da tükenmektedir. 

Sara bilinmezliğe doğru sürüklenirken sona doğru yaklaştığını farkında değildir...
Kitap başta erotik bir kitap olarak görünse de aslında hiç de öyle değil. Tamam içerisinde erotik kısımlar var ama olayın iç yüzü serinin adından da anlaşılacağı üzere kayıp günlüklerle alakalı. Ben Mark hariç diğer karakterleri sevdim. Özellikle Chris'i <3
Çünkü o Sara'nın içindeki tutkuyu gören ve onu hayallerine yönlendiren bir adam. Her ne kadar kendisini kötü adam olarak adlandırsa da gönlümü çeldiğini söyleyebilirim :)

Yazarın dili akıcı.. Bir kaç saatte bitirebileceğiniz bir kitap.. Başlarda biraz monoton gelebilir ama ilerleyen sayfaları merakla çevireceğinizi düşünüyorum. Özellikle o son sahne beni yerle bir etti. Öyle bir son beklemiyordum ben. Şaşırtıcıydı.. Kitabı okurken bir çok şey gelebilir aklınıza ama "o" sonun sizi şaşırtabileceğini söyleyebilirim. İkinci kitabın çıkması için sabırsızlandığımı söyleyebilirim. Çünkü kitap soru işaretleri ile bitti..

Kayıp bir şeylerle ilgili gizemleri çözmeyi seviyorsanız bu kitabı da seveceğini düşünüyorum. Özellikle ressam fanteziniz varsa ya da oluşmasını istiyorsanız bu kitaba bir şans verebilirsiniz. :)



Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Şuan 250. sayfadayım ve gayet akıcı gittiğini düşünüyorum. Aklımda Rebecca'nın bahsettiği adam ile ilgili birkaç tahmin var ancak yazarın beni şaşırtmasını tercih ederim :) Kitabı okuyanlar sonu çok havada kaldı dediler bakalım ben ne düşüneceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu biraz soru işaretleriyle bitti o yüzden ikinci kitap bir an önce çıksa biz okurlar için en iyisi olur sanırım :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI