[Bu Ay Neler Okudum?] Nisan│15

  • Nisan ayı benim için yoğun bir aydı. Malum sınav dönemi ders çalışmaktan kitap okumaya pek fırsatım olmadı. Ve size bir haberim var. Bende artık Kitap Gurmeleri ile Blog Turları ( KGBT ) 'ndayım. :)


* Lanetli YORUM [4 PUAN]

* * Kimi Öptüğüne Dikkat Et YORUM [5 PUAN]

* * * Dönüm NoktasıYORUM [4 PUAN]

* * * * 30 Yaşındaysanız Hayat Gerçekten Zor │Yakında Min Li Li ile bir Okuma Etkinliğimiz olacak. Yorumum etkinlikte. :)

* * * * * İngiliz Gelin Annabel │Yorumum KGBT'da. :)
  • Bu ay anime izlemedim. Bir kore dizisine başladım. Hayy başlamaz olaydım dedim. Bir bölüm bir saat sürüyor ve toplam 16 bölüm var ve izlemek işkence gibiydi. Yarım bırakmak da istemedim. O kadar izledim bari sonuna kadar gideyim dedim ve sonunda bitirdim. Öneri konusuna gelince izlemeseniz de olur :D

That Winter The Wind Blows İzledim [2 PUAN]
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI