Ünlü Aşk [Kitap Yorumu]


Bir gün gibi kısa bir sürede bitirdim kitabı. Eğlenceliydi. Okurken hem hüzünlendim, hem de sinirlendim. Okurken bana aynı anda bir çok hissettiren bir kitap oldu. Kitabı bitirdiğim de neden bunun ikincisi yok dedim.

Toprak karakterini hem sevdim hem sevemedim. Bencilce davranışları olmasa sevilebilirdi belki. (Okuyunca anlarsınız ne demek istediğimi..) En azından Melis'e yöneldi de Karen, Can'a kalmış oldu ve Toprak sorunu ortadan kalktı. Sergio karakteri kitapta en sevdiğim karakter oldu. Onun hikayesini de okumak isterim. Kitap boyunca o konuşsun ben dinleyeyim dedim ama sahnelerinin azlığı gözümden kaçmadı.

Genelde aşk üçgenleri olan kitapları sevmem ki.. bu kitapta aşk dörtgeni vardı. Toprak Karen'i seviyor, Karen Can'ı seviyor, Melis Toprak'ı seviyor. Önce Toprak Karen'le birlikteyken, gönlü Melis'e kaydı. Yani Karen'den vazgeçip ilgisini onu seven Melis'e yönlendirdi. Bu durum biraz sinir bozucu ama olayların akışında unutulup gidiliyor o olay. :D


Karen'in yakın koruma olması.. ne bileyim bana hep tuhaf hem de merak uyandırıcı geldi. Atraksiyonlu sahneler bana biraz saçma gelse de -sonuçta burası Amerika değil ve Karen bir FBI Ajanı değil- bu kadar hayalperest tavır insanı durup düşünmeye zorluyor. Ama sonuçta bu bir kurgu değil mi? 

Kitaptaki aksiyon ve macera sahneleri güzeldi. Ama biraz daha aksiyon olsa hayır demezdim hani. Toprak ve Can'ın kardeş olduğunu öğrendiğim de öyle pek şaşırmadım. Yazarın ters köşe yapacağını tahmin etmiştim. Hani bekliyordum böyle bir şey..

Karen'in yaptığı fedakarlıkları okuyunca bağrıma basasım geldi. İki kardeşin arasına girmemek için aşkından vazgeçen bir kadın sevilmesin de ne yapsın. Yazar sonunu güzel bağlamış en azından :) Yeşilçam filmleri havasındaydı ama keyifliydi. Ben beğendim. Boş zamanlarınızda keyif alarak okuyacağınız türde bir kitap, önerilir... 
Pinterest shareGoogle Plus share

4 yorum:

  1. Dörtgen mi =) üçgen fazlayken dörtgene gerek yokmuş ama yeşilçam severim ben =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk Dörtgenini açıkladım zaten, yeşilçam havasında eğlenceli bir konusu var. Ben okurken çok eğlendim en azından. :)

      Sil
  2. keşke filmi olsa seyretsem:) ama artık okurken acı değil merak duygum ağır bassın istiyorum o yüzden genelde polisiyeden gidiyorum:) teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi olsa izlenirdi tam seyirlik yani :D Polisiyeden sıkıldığında ya da farklı bir tür okuma ihtiyacı hissettiğinde "Ünlü Aşk"ı önerebilirim :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI