Kimi Öptüğüne Dikkat Et [Kitap Yorumu]

Bana "vay canına" dedirten, kendini heyecanla bir solukta okutan bir kitap oldu Kimi Öptüğüne Dikkat Et!
* * * 
Yorumuma geçmeden önce karakterlere ve kitabın konusuna biraz değinmek istiyorum. 

Layla, Yarı Muhafız Yarı İblis. 17 Yaşında. Çocukluğunu birlikte geçirdiği Zayne'den hoşlanıyor. Zayne, Layla'dan 4 yaş büyük ve bir muhafız. Birlikte olmaları imkansız. Layla her ne kadar yarı muhafız olsa da taşıdığı iblis kanı Zayne ile birlikte olmasına engel. Layla'nın İblis olan annesi Lilith babası ise bir muhafız. Babasının kim olduğunu söylemiyorum, kitabı okumayanlar için sürpriz olsun. :) Ve Roth.. İblislerin başı ve en kötüsü diyebiliriz. Amacı Lilith'in serbest kalmasına engel olmak. 


Zamanında Lilith, onu cehenneme zincirleyenlerden intikam almak için muhafız olan biriyle ilişkiye giriyor ve Layla dünyaya geliyor. Layla, Lilith'in düşmanlarına atmış olduğu bir kazık diyebiliriz. :D 

Her şeyden habersiz olan Layla ise bir muhafız ordusuyla aynı evi paylaşmak zorunda. Layla yarı iblis olduğu için susuzluk çektiği zamanlar oluyor. Ve yardımına şekerli şeyler koşuyor. Ama onun asıl istediği bir ruh emmek. Layla'nın birinin ruhunu emmesi ise yasak. Çünkü onun öpücüğü öldürücü. Ve bir gün saf bir ruhun tadına baktığında işler çığırından çıkıyor. İblis güçleri onu etkisi altına alırken kendi hayatına dair gerçekleri de öğrenmiş oluyor.

Bu zamana kadar Zayne'i sevdiğini düşünürken karşına hiç beklemediği bir anda çıkan Roth bütün dünyasını alt üst ediyor. Roth, onu bir Zombi'den kurtarırken aynı zamanda gerçekleri öğrenmesinde de rehber oluyor. 

Kitapta her türlü fantastik kahraman var. Ejderhalar, Melekler, İblisler ve daha niceleri.. Layla içinde bulunduğu durumdan kurtulmak için işaretleri takip etmeli ve Lilith'in serbest kalmasını engellemeli.. Yoksa her şey yerle bir olabilir..

Layla, Roth'un yardımıyla işaretleri takip ediyor ve Süleyman'ın Anahtarını buluyor ama bir sorun var; Layla'nın ölmesini isteyen iblisler onu yakalıyorlar. Bir nevi Layla kurban edilmek durumunda kalıyor. Nedenini kitabı okuyunca anlarsınız :) 

Roth, Layla'yı kurtarmak için kendini feda ederken bir daha geri dönüşü olmayan bir yola giriyor. Roth, cehennemin derinliklerini boylarken Layla onu geri getirmek istiyor. Asıl soru şu; cehenneme giriş vardır ama çıkış yoktur. Peki, Layla, Roth'u geri getirebilecek mi?
Kitapta favori karakterim R-O-T-H. Her ne kadar iblis olsa da etrafta "ben kötüyüm" diye dolansa da sevdim ben bu şeytanı!  :D Yani kim sevdiği uğruna kendini feda eden birinİ sevmez ki.. Roth, başından beri Layla'yı takip ediyormuş. Yani bir nevi takipçi sapık diyebiliriz. :D Zayne'in kurallara bağlı olarak yaşamasını sevmedim. Kitapta sevmediğim karakterler çoğunlukta ki kötü adamlarımız olmazsa kitabın da tadı olmaz bence. 

Kitabı genel olarak sevdim. Jennifer zaten favori yazarlarımdan biri. Ne yazsa okurum dediğim yazarlardan. Umarım yayın evi ikinci kitabı fazla geciktirmez. İblislere dair bir şeyler okumak istiyorsanız ve Jennifer'ın kitaplarını seviyorsanız bu seriyi de seveceğinizi düşünüyorum. :)

  • Kitabı okuduktan sonra bir de video yapayım dedim. Kitapla ne kadar alakalı oldu bilmiyorum ama biz göz atmak istersiniz belki :)


NOT: Kitap ile ilgili düşüncelerimi yeteri kadar anlatamadığımı düşünüyorum. Kitap hakkında her şeyi anlatmak istiyorum ama iş yazıya dökmeye gelince tıkanıp kaldım nedense.. Her neyse sormak istedikleriniz olursa, kitap hakkında konuşmak isterseniz  sosyal medyadan ulaşabilirsiniz. (ya da yorum bırakabilirsiniz). Kitapla ilgili alıntıları daha sonra paylaşacağım. 

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. bende o Roth denen şeytanı seviyorum.
    Ya uyusam uyansam baksam Dex ikinci kitabı yazmış olsa çok güzel olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel dedin öyle :) Keşke uyusak uyansak ve ikinci kitap çıksa.. :D Roth'a bir an önce kavuşsak. İlk kitap öyle bir yerde bitti ki... :/

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI