Hilekar │Tanıtım

Eser Adı:HİLEKAR 
Dili: Türkçe
Yazar: R. GAYE ÖNEL 
Yayın Yönetmeni: Nurettin Hacıkurtiş 
Kitap Editörü: Güven Akgün 
Kapak Tasarım: Zeynep Çoşkun 
Sayfa Tasarımı: Ceyda Çakıcı Baş 
Son Okuma: Sevtap Selin 
Kitabın Türü: Roman 

Özellikler:
Cilt Bilgisi: Karton Kapak 
Kâğıt Bilgisi: İthal Kâğıt 
Baskı Tarihi: Nisan 2015 
Sayfa Sayısı:352 
Kitap Boyutları: 13,5cm x 21cm 
ISBN No: 978-605-4799-82-4 
Etiket Fiyatı:20TL
“O kız bir avcı. Minik, hırçın, şeytanı bile baştan çıkarabilen bir baş belası.
Ondan kurtulmalıyım, bu taş kalbimde bir ateş yanmadan onu yok etmeliyim.
Ağabeyimin yaptığı hatayı yapmayacağım. Hiçbir dişi için değmez.
Sıradaki veliaht benim ve kral olacağım.”
Aidanhell

“Aidanhell kana susamış kaçığın teki. O kadar karanlık bir ruhu var ki onu durmadan tekmelemek istiyorum. Onunla beraber olduğum her saniye cehenneme bir adım daha yaklaşıyorum. Ama yine de ondan korkmuyorum

Ben... Sanırım...Ona alışıyorum.
Bu vazgeçemeyeceğim kadar yakıcı bir ateş.
Şeytanımın derin kahverengi gözlerinde bazen kurtuluşumu görüyorum.
Ama biliyorum, gerçeği öğrendiğinde beni affetmeyecek.
Kim bir hilekârı affedebilir ki?”
Cassie
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Seni bir mime etiketledim, yaparsan çok sevinirim! :)
    http://1kitapmeselesi.blogspot.com.tr/2015/04/bana-dair-nam-diger-mimi-mim-4.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceden yapmıştım bunu, yine de teşekkür ederim :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI