Bir Kitap Olsam | Mim


Adı ne olurdu?
  • Wattpad ortamında amatörce takıldığımı var sayarsak ve kitap çıkarma gibi bir durum söz konusu değilken bu soru bana saçma geliyor. Ama yine de bu soru için "Tehlikeli Dans" diyebilirim. :)
Nasıl bir kitap kapağınız olurdu?
  • Karanlığı çağrıştıran sade bir kapak olurdu sanırım. 
Arka kapak yazısı ne olurdu ve ön sözünde ne yazardı?
  • Arka kapak yazısını düşünmedim. Yani ortada fol yok yumurta yokken arka kapak yazısı düşünmenin erken olduğunu düşünüyorum.
Ama ön söz kısmında büyük ihtimalle şu yazardı; 
"Cehennem bomboş, çünkü tüm şeytanlar burada."

Kime ithaf olurdunuz?
  • Aileme ve sevdiklerime ithaf ederdim sanırım. 
Etiket olayına gelince kimseyi etiketlemiyorum. İsteyen herkes yapabilir :) Ve beni etiketleyen "Moka Chan"e teşekkürler ^_^
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Yalnız sorular zor =) Özellikle sadece okuyucuysan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplarken zorlandığımı kabul ediyorum :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI