Bana Dair / Nam-ı Diğer Mimi


Beni etiketleyen; Min Li Li ve Moka Chan'a teşekkürler :)

1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Aslında can sıkıntısı ürünüydü ama sonradan hoşuma gidince masaüstü resmi yaptım bende :)

2-Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?

Açsam hamburger değilsem ice-tea. (Min Li Li'den copy paste yapıyorum)

3-Google'da aradığın en son şey ne?
Yol tarifi.

4-Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
WhatsAppdan kuzenimle mesajlaştım.

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
5 yıl önce.

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
6 yıl önce.

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?
Doctor Who

8-En son ne tür bir müzik dinledin?
İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya

9-Seni en çok ne çıldırtır?
İki yüzlülük.

10-Ne zaman uyanırsın?
10 - 11 - 12 civarında.

11-İnternetteki ilk adın neydi?
Hatırlamıyorum.

12-Favori emojin nedir?
Şekil A'da görüldüğü gibi  :)

13-Kedi mi köpek mi?
Köpek.

14-Kuzey mi güney mi?
Neye göre? 

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Havası ve trafiği.

16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Florya, Avcılar, Bahçelievler.

17-Kafanda genel olarak ne olur?
Nasıl bir soru bu?

18-Komedi mi dram mı?
Komedi.

19-Çay mı kahve mi?
Çay.

20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Film izliyordum.

21-Son olarak bir sırrını paylaş..
İki kişinin bildiği sır değildir. (Min Li Li'den copy paste yapıyorum)

Etiketlediklerim: EzgiSatıgül AblaYamak
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI