7 Blog 7 Kelime 7 Kitap



Umutsuz: Umut, Holder, Aile, Dram, Gözyaşı, Aşk, Yalnızlık

On Küçük Nefes: Yaşam, Ölüm, Nefes, Pişmanlık, Kaza, Başlangıç, Gerçekler

Kimliksiz: Adem, Mafya, Kötü Adam, Araba, Polis, Bedel, Macera

Ünlü Aşk: Komedi, Aksiyon, Sergio, Koruma, Fedakarlık, Aile Sırları, Veda

Romantik Oyun: Stev, Romantizim, Aşk, İddia, Akrabalık, Oyun, Mutlu son

Lanetli: Vampir, Cadı, Büyücü, Caden, Lanet, Max, Isırık


Daima Aşk: Hastalık, Birliktelik, Cannor Black, Sonsuza Kadar, CEO, Değişim, Mutluluğu yakalamak.

Pinterest shareGoogle Plus share

8 yorum:

  1. On Küçük Nefes'i ben de düşünmüştüm ama nedense bir anda ona dair anahtar kelime çıkaramadım ve bıraktım. Seçimler çok güzel olmuşşş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiklerim arasında seçim yapmak zor oldu biraz ama On Küçük Nefes olmazsa olmazdı :D Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Adem :D Çok güzeller :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryal ve Adem arasında gidip gelmiştim ama Min Li Li Deryal'i seçince ben de Adem'i ekledim listeye :D

      Sil
    2. Adem iyidir boşver Deryal'i :D

      Sil
  3. Romantik oyunu okuyorum bende =) Eğlenceli kitap =)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI