Okuma Etkinliği#2 - Romantik Oyun 1.Gün│Yorum ve Çekiliş

* * * NOT: SPOİLER İÇERİR! * * *

Tanıtım Yazısı İçin: TIK TIK!
Bir Otaku'nun Dünyası Yorumu İçin: TIK TIK!
Her şey Steven(St. , Stev) ile Tina'nın iddiaya girmesiyle başlar. Oynayacakları Romantizm Oyununun onları birbirlerine daha çok yaklaştıracağından ve saklı kalmış gerçekleri ortaya çıkaracağından habersizdirler.

Başta her şey güzel giderken Tina, Stev'e farklı gözlerle bakmaya başlar. En sonunda ona aşık olduğunu fark ettiğindeyse işler karmakarışık bir hale gelir. Çünkü Tina kendini Stev'e layık görmemektedir. Bunun bilinciyle saçma sapan hareketler de bulunur. Stev'i kendinden uzaklaştırmaya çalışır. Halbuki Stev, Tina'ya karşı boş değildir. Her şey ortaya çıktığında Tina ve Stev artık -eskisi gibi- değildir. Eskisinden daha iyi bir haldedirler.
Bizim bu romantik Stev'imiz meğersem Tina'yı ilk gördüğünden beri ona vurgunmuş! Ama bir türlü ona söyleyememiş, sevgisini hep içine atmış. Günün birinde oynadıkları oyunla artık dayanamayacağını anlayan Stev aşkını Tina'ya itiraf eder. Tina'nın da ona karşı boş olmadığını öğrenen Stev artık hayallerine kavuşmuştur.

Kitapta öyle romantik ve eğlenceli sahneler vardı ki okurken hem güldüm hem de sinirlendim. Tina bazen çok konuşabiliyor da. :D Hani dedim; "kızım bir sus, bir çocuğu dinle!" O derece delirtti beni Tina. Stev'in ise Tina'yı etkilemek için yaptığı sürprizler çok hoştu. Stev ve Tina'nın birbirlerine "ezik" diye takılmalarını sevmedim. Tamam ilk başlarda sevimli olabiliyordu ama sık sık tekrarlanınca bu durum beni rahatsız etti. Tina'nın susmak bilmeyen çenesi ve kendine güvensizliği beni deli etti.

Yok neymiş Stev'e göre değilmiş. Stev'in kriterlerine uymuyormuş. Kızı parçalayacaktım ya! Biraz sakin olup etrafına bakınsa Stev'in de aynı duygular içerisinde olduğunu görecek! En sonunda maymun gözünü açtı da kavuştular. Yoksa böyle sürekli didişmeleri bir yerden sonra çekilmez bir hale gelebilirdi. 

Liz ve Christopher'ın ilişkileri ise fırtınalı bir şekilde başladı. Hem de ne başlangıç! Chris, Liz'i daha ilk görüşte canından bezdirdi. En büyük aşklar nefretler başlar diye boşuna dememişler. Bence ilerde bu ikisi çok büyük bir aşk yaşayacaklar, benden söylemesi.. :D

Sienna.. Tina'nın üvey ablası. Ama öyle bildiğimiz üvey ablalardan değil. Bu arada Chris, Tina'nın üvey kuzeni gibi bir şey oluyor. Onu da söylemden geçmeyeyim dedim. :) Her neyse.. Sienna ve Tina öz abla-kardeş gibiler. İkisinin arasındaki ilişkiyi sevdim. :)

Leila'yı öldürebiliyor muyuz!!! Kitabı okuyup da bu karakterden nefret etmeyen yoktur herhalde. Stev'e ahtapot gibi yapışması yok mu? Deli etti beni. Ama tabi Tina meydanı boş bırakır mı, kaptı Stev'i o cadının elinden. Avucunu yala Leila! :D 

Dili gayet akıcı okurken sizi içine çeken bir hikayesi var. İlk bakışta basit bir ilk aşk hikayesi gibi görünse de mevzular derin. Kitabın içinde bazı ailevi durumlarda var. Ona değinmiyorum, siz kitabı okuyunca anlarsınız ne demek istediğimi.. :) Stev karakterini okurken "yok mu bize de bi Steven" dedim yani! :D Okuyanlar neden böyle bir şey dediğimi de anlayacaktır. Kitap seriymiş bu arada buradan da duyurayım dedim:) İkinci kitapta umarım Liz ve Chris'in hikayesini okuruz. Tina'nın kendiyle çatışması ve "ezik" kelimesinin rahatsız edici bir boyuta ulaşması sebebiyle bir puan kırdım. O da benden kaynaklı bir problem. Renkler ve zevkler tartışılmaz tabi, siz sevebilirsiniz belki.. Kitabı elinize alın ve keyifle okuyacağınız bir ilk aşk hikayesine hazır olun! :D 

Çekilişimize Katılmayı Unutmayınız!
Pinterest shareGoogle Plus share

12 yorum:

  1. Katıldım ! İnşallah kazanırım *-* :D

    YanıtlaSil
  2. Bende katıldım hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  3. Kitaplı blog varmış diye duydum koştum geldim. Takipçi oldum, siteye katıldım. Ben de kahveli kitaplı bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu yaparken bir de çekilişe mi katıldım :)

      Sil
    2. Hoşgeldin ve bol şans diliyorum :)

      Sil
  4. Nerede çekiliş, orada biz. :P Ben de katıldım efenim. :')

    YanıtlaSil
  5. Katıldım ! İnşallah kazanırım

    YanıtlaSil
  6. katıldım *-*

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI