Duvarların Dili Olsa [Kitap Yorumu]

Simon Parker... ben bu karakteri hem sevdim hem sevemedim. Caroline ile mutfaktaki halleri güzel ve komikti ama "DuvarGümleten", "DuvarDelen" muhabbetinden hiç hoşlanmadım.

Caroline'ı ise hiç sevmedim! Ne meraklıymış kayıp OR'unu kurtarmaya! Her gördüğü yerde Simon'ın üzerine atlama potansiyeli vardı. "AletDurduran" ve "Kayıp OR" arayışını sevmedim. Bence iğrençti! Bütün kitabın Caroline'ın OR'unu bulma üzerinden işlenmesi gereksizdi.

Tamam okurken güldüğüm yerler oldu ama bu kitabı kurtarmaya yetmedi. Diğer karakterleri sevmedim. Mimi, Ryan vs. En sonunda Caroline ve Simon birbirlerine aşklarını ilan ettiler de kurtuldum! Sonunda "Kayıp OR" geri geldi ve bu muhabbet de bitmiş oldu.

Kitapta sürekli bu olgular üzerinde durulması sıkıcıydı. Bana artık fenalık geldi yani. Simon'ın "duvarları gümleterek", "mercimeği fırına vermesi" olayı beni sinir etti. 


Basit bir kurgu üzerine kurulmuş bir kitap. Ben pek sevemedim. Milletin öyle ayılıp bayıldığı kadar pek bir şey yoktu kitapta. Clive! Nasıl bir kedidir yahu! dedim okurken. Kedinin dile gelip konuştuğu, düz duvara tırmandığı sahneler iğrençti bence. En son sayfalarda olayların kedinin tarafından anlatılması ise komikti! 

Yazar ikinci kitapta neler anlatacak merak ediyorum. Saf cinsellik üzerine durmasa iyi olur. Tekrar "OR" ve "DuvarGümleten" muhabbeti okumak istemiyorum!

Bir de kitap "fanfiction" çıkarması gibi geldi. Jennifer L. Armentrout "Hep Seni Bekledim" kitabı ile benzerlikler vardı. İki kitapta da kız karakter Kayıp OR'unun peşindeydi. O açıdan da beni çeken bir kitap olmadı maalesef.

Simon'ın tapılacak kadar yakışıklı ve seksi anlatılmasını ise hiç sevmedim.! Yahu, bu adamın hiç mi kusuru yok! Her tarafı mı doğru, hiç mi eğri yanı yok diye düşünüp duruyor insan. Bu kadar abartılmasını da anlamış değilim. 

Basit bir kurgu ve ilk aşk.. Eğer çok kitapsız kaldıysanız okuyabilirsiniz, ama öyle çokta beklenti içinde olmayın, sonra benim gibi hayal kırıklığı yaşarsınız...

Puanlama da 2,5 ya da 3 arasında gidip geliyorum ama 3 versem haksızlık olacakmış gibi geliyor. O yüzden puanım;2/5 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI