Aynadaki Ben [Kitap Yorumu]

Her ne kadar yarım bırakmak istemesem de 100 sayfaya kadar zor dayandım. Bekledim, belki kitap hareket kazanır dedim ama hiç bir "tık" olmadı. Kitap Amanda ve Olive adında iki kadın tarafından anlatılıyor. 

Kurgu olarak ne kadar güzel olsa da yazar anlatmayı becerememiş bana göre. Ve kitap fazla uzatılmış, 200 sayfada bitebilirdi. 400 bilmem küsür sayfa işkence gibi resmen!

Detaylara çok sık yer vermiş yazar. Kadının taktığı saç tokasındaki işlemeden kıyafetine kadar her şeyin en ince ayrıntısına kadar inmiş. Ben bu tarz detayları sevmiyorum kitaplarda.

İlk bölümde Amanda, günlüğü buldu ama ondan sonrası yok. 100 bilmem küsür sayfada günlükten eser yok. Geriye kalan sayfalarda ne olacağı pek de umurumda değil. Maalesef, bu kitap olmamış. :/
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI