20 FACTS ABOUT ME / Mim!

Mim için Blog İkizim'e teşekkürler :* :* :*
  • İstanbul doğumluyum.
  • Yaz aylarının sıcağında Ağustos ayında dünyaya geldim.
  • Üniversite ikinci sınıf öğrencisiyim.
  • Kitap+Film+Müzik üçlüsü vazgeçilmezimdir.
  • Mavi rengi ve türevlerini severim.
  • Takım tutmuyorum. 
  • İçe dönük bir yapıya sahibim. (Ama biriyle kaynaştım mı can ciğer kuzu sarması olurum :D )
  • Sınırsız bir hayal gücüne sahibim. (Kafamda deli düşünceler cirit atar durur.)
  • Manyaklık derecesinde Jennifer L. Armentrout hastasıyım.
  • Doctor Who favori dizimdir. (Bende bir Tardis istiyorum.) 
  • Benim için "fantastik" deyince akan sular durur.
  • Birden fazla yabancı dil bilenleri kıskanırım. :P
  • Çay ve kahve ikilisinden vazgeçmem. (Daha çok çay içmeyi tercih ediyorum.)
  • Benim tam zıttım olan bir kız kardeşe sahibim. :D
  • Acayip acayip huylarım ve fobilerim var. (Karanlıkta ve aynalı odada uyuyamam. Böceklerden nefret ederim. Sudan korkarım, denize giremem. Bisiklet sürmem, süremem. (Bir kaza geçirdim.) Fındığa alerjim varmış. Bunu da geçen yaz öğrendim.)
  • Mercimek köftesine bayılırım. Her gün olsa yerim. 
  • Londra ve Amsterdam'a gitmek isterdim. 
  • Köpeklere aşığım. (Her ne kadar evde beslemek istesem de annemden izin koparamadım. Yıllardır deniyorum. İlerde kendi evim olunca inşallah.)Kediler sevmem, nefret ederim. (O derin bakan gözleriyle ürkütücüler.)
  • Gözlük takmaya mahkum edilmiş biriyim. (Lens takmakla uğraşmak istemediğim için ve gözüm zarar görmesin diye hiç yanaşmıyorum. Azıcık da korkuyorum :D) 
  • Kendi halinde, sakin bir yapıya sahibim.
ETİKETLEDİKLERİM; EzgiPınar ve Burçin
Pinterest shareGoogle Plus share

4 yorum:

  1. Hepimiz bir Tardis'imiz olsun istiyoruz gerçekçi olalım :D
    Ayrıca ben lens takıyorum ya hiç korkulacak bir şey değil ve göze denildiği kadar da zarar verdiğini düşünmüyorum. Yani gözlük sevmiyorsan kesinlikle tavsiye ederim dünyanın en rahat şeyi. Hatta ilk taktığımda mutluluktan gözümden yaşlar gelmişti, ya da solüsyondan dolayı yanmıştı gözüm bilemedim şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha , evet Tardis. Kendimiz yapsak toptan kurtulurduk :D
      Lens konusunda emin değilim. Herkes farklı bir şey söylüyor. Onu takıp çıkarmayı becerebilir miyim bilmiyorum, sonra gözümü çıkartırım falan :D
      İlerde olabilir belki ya da ameliyat bilemiyorum ama şimdilik yol arkadaşım gözlükle yola devam ;)

      Sil
  2. Canım çok teşekkür ederim. Benim yanıtlarım da blogumda :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI