Sonlayanlar / Yorum


Puanım; 3,5 - 4 
DİKKAT! SPOİLER İÇERİR.
Kitaba puanım 3 ile 4 arasında gidip geliyordu. O yüzden tam karar veremedim. Ama ilk kitap kadar sürükleyici gelmedi bana. Yeni karakterlerin kitaba girmesi ve ilk kitaptaki karakterlerin geri plana atılmasını sevmedim. 

Ama...Kitabı bitirdiğimde "vay anasını" dedim. Ciddi ciddi dedim bunu. :D İlk kitap Blake'in sahte olmasıyla yani içinde bir başkasının olmasıyla bitmişti ve ikinci kitapta Blake'i göremedik. Halbuki ben kapaktaki adamın Blake olduğunu düşünmüştüm. Neree Blake haa, neredeeee! diye isyan edecektim ki.. -Ahaa! Şimdi "Spoiler"in anası geliyor- Bizim Blake diye bildiğimiz Hyden çıkmasın mı? Hyden de İhtiyar olmasın mı? 

Ben şok! Ben iptal! Ben vefat! Aynen bu tepkileri verdiğim doğrudur... Hyden'ı görüyor musunuz arkadaşlar. Adam başından beri bu işin içindeymiş ve tek amacı Başlayanları kurtarmak ve Callie'yi korumakmış. Ve tabi babasını -Brockman'i- ortadan kaldırmak. 

Küçük Tyler'ı ben daha çok görmek istiyorum kitapta. Umarım son kitap "Ortancalar" da yazar Tyler'a yer verir. Ve bir -Spoi- daha geliyor. Callie'in öldüğünü sandığı babası aslında ölmemiş. Bunu öğrendiğimde dedim ki "bu yazar benimle dalga geçiyor galiba".. Her bir bölümde yeni bir sır ortaya çıkıyor, insan "neyin kafası" bu moduna giriyor yani.

Kitap ilk başlarda biraz sıkıcı gelebilir ama ortalara doğru biraz hareket kazanıyor. Özellikle bütün sırlar ortaya çıkıp Brockman'den kurtulma planları yapıldığı sırada. Ve iyi haber kötü adamımız hükümet tarafından tutuklanıyor. -Ama bence bu işin altında bir iş var. Son kitapta yine göreceğiz bu Brock Amca'yı- :D 

Hyden ve Callie (Onları bu sahnede sevdim.)
"Demek benim için üzüldün, öyle mi?"
"Hayır." Gözleri gözlerimle buluştu. "Sana aşık oldum."
Donakaldım. Zaman durdu. (SAYFA:254)

Yanlış hatırlamıyorsam son kitap yurt dışında da basılmadı. Yani Türkiye de çıkması da uzun sürecek. O yüzden uzun bir süre daha bekleyeceğiz gibi görünüyor. Callie'nin ikilemleri, kime güveneceğini bilememesi ve bocalaması o sahneleri sevdim. 

Ama ben hala şoktayım. Blake dediğimiz adam İhtiyar çıkmasın! Ahh, Lissa bende şok etkisi yarattı bu sır. Umarım son kitapta Tyler-Callie-Ray çiftini görebiliriz. Onları böyle mutlu bir aile tablosu hallerini görmek istiyorum. İşin sonunda anneleri de "ben geldim" diye ortaya çıkmazsa artık bir şey demiyorum yani. Yazar şaşırtmayı seviyor.

Hah,son bir şey..Callie'nin ensesindeki yonga hala çıkarılmadı. Çıkarılamaz! Çünkü içinde patlayıcı var. Yani ölümden başka kurtulma şansı yok. Ve başkaları zihnine girip onu kontrol edebiliyor. Buna da bir çözüm bulamadılar. Ne olacak bu Callie'nin hali sorarım size! Bu kız normal kızlar gibi olmayacak mı? Son kitapta neler olacak çok merak ediyorum.  

Şiddetle tavsiye etmesem de boş zamanlarda okunabilecek hoş bir kitap. Bir şans verilmeli diye düşünüyorum. ;)

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Kitabı okuduktan sonraki tepkim: Ne demek Callie ve Hyden sevişmedi?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hyden'da dokunamama sorunu var ya ondan. Bence 3.kitapta kesin bir şeyler olacak. Michael ne ayak onu da anlamış değilim zaten :D

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI