Kendime Ayırdığım Zaman

 
1) Yalnızken ne izlersin veya ne okursun?
Dizilerim var onları izliyorum. Teen Wolf, Arrow vs. Kitapları da her yerde okuyorum öyle gizlim saklım yok yani. ;)
 
2) Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
Rahat bir şeyler giyerim. Aslında diğer günlerde kafama ne eserse onu giyerim. Sadece dışarı çıkarken özen gösteririm o kadar. Ev de kendi halimeyim. ;)
 
3) Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Pek güzellik ürünü kullanmıyorum ama nemlendirici diyebilirim bu soru için.
 
4) Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?
Parlatıcı ya da açık renklerde oje kullanıyorum.
 
5) Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin?
Abur-cubur. Cips, çikolata, şeker ve meyve suyu tarzı şeyler işte. ;)
 
6) Aktüel en sevdiğin mum?
Mum mu? O da ne? diyorum bu soruya öyle mum takıntım falan yok. Mum işte, işe yarasın yeter :D
 
7) Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?
Yalnızken dışarıda gezmeyi seviyorum. Sana ayak bağı olan kimse olmuyor. Kafam göre takılıyorum ne güzel :)
 
8) Yalnız başına sinemaya gitmeyi sever misin?
Pek sinemaya gitmiyorum aslında evde izliyorum genelde. Gidersem de arkadaşlarla giderim. Öyle tek gitmeyi sevmiyorum. O zaman tadı çıkmıyor.
 
9) En sevdiğin online shop?
Genellikle; Belkıs kitabevi, D&R ve ukitap. İndirime göre bakıyorum aslında.
 
10) Eklemek istediğin bir şey var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?
İnternette dolanırım, film izlerim, psd ile uğraşırım, müzik dinlerim, kitap okurum bazen de resimle uğraşıyorum. Öyle işte kafama ne eserse onu yaparım. :D
 
Şimdilik bu kadar...
 
***İsteyen herkes yapabilir ama; Sıradan Bir Otaku sıra sende!!! :D :D :D

Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. Aneem. Tamam bendensin sen, bundan sonra her etiketlendiğim mimde kendi blogunu bulabileceksin *-* Ben etiketliyorum kimse yapmıyor, sonra etiketlemiyorum işte... Aayy *-*

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI