Çırılçıplak / Yorum



PUANIM: 3

Bu kitap hakkında ne desem bilemiyorum. Öncelikle hakkında yapılan yorumlardan bahsedeceğim. 

"Çırılçıplak için 5 YILDIZ! Ethan'a aşık oldum ve Çırılçıplak'ın muhteşem olduğuna karar verdiğinizde bana teşekkür edersiniz! Son bir söz daha... Christian da kim?" Bu yorum o kadar komik ki.. Ben buna sadece gülerim.

Kitap zaten Elli Ton'un kopyası gibi. Zaten Christian Grey'den sonraki adamların hepsi birbirinin kopyası. "Sen benimsin" cümlesine de sinir olmaya başladım. O kadar çok karşımıza çıkar oldu ki.. İnandırıcı gelmiyor artık. Biraz yaratıcı olun!

Brynne'i sevmedim. Her kitapta gördüğümüz karakterler gibi. Geçmişte başına bir takım olaylar gelmiş ve bu yüzden kendini kapamış bir kadın. Onun hayatına mucize gibi düşen bir dominant bir adam! Klasik erotik kitap konuları işte.

Kitaba olan beklentim fazlaydı o yüzden böyle bir düşüş yaşadım sanırım. Kitabın kısa olmasını saymıyorum bile. Yazar seri yapacağım diye kitabı bölmeseymiş daha iyi olurmuş.İki satırlık boşluklarla ve 3 sayfalık "Bölüm 1" yazıları ile kitabın 50 sayfası neredeyse boş bırakılmış. 100 sayfalık kitabı uzatmak için ne yapacağını bilememiş yayın evi.

Ama yine de o mavi gözler bana bir dakika önce olduğundan daha yakındı ve parfümünün kokusunu alabiliyordum. Koku öyle müthiş şekilde lezizdi ki, böyle güzel kokup da insan olmak günahtı.

Kitap bana göre 100 sayfalık. Bir de bu kadar ince kitap için 16 TL fiyat biçmelerine ise bir şey demiyorum. Aslında diyecek çok sözüm var! Ama susuyorum. Ticari amaç deyip geçiyorum!

Brynne'in tanımadığı bir adamı öpmesi ve "hoop" diye hemen yatağa girmesi tepemi attırdı. Sen bu adam hakkında adından başka bir şey bilmiyorsun. Hadi yaptığı iş vs. onları biliyorsun tamam..

Ama bu adam nasıl biridir. Hırlı mıdır hırsız mıdır diye soruşturmadan "lak" diye yatağına girdi. Yani benim buna tahammülüm yok! Bir de kitapta aralarında duygusal bir bağ varmış gibi anlatılması.. Komik yani!

"Ama hiçbir şey senin şu anda, burada, benim evimde, önümde durman kadar güzel değil." Kafasını iki yana sallarken umutsuz göründü. "Hiçbir şey seninle kıyaslanamaz."

Kitapta beni şaşırtan Ethan'ın askerlik yapmasıydı. Yani beklemiyordum böyle bir şey okuyunca şaşırdım doğrusu. Kitabın sonu biraz saçma bitti yani bana göre komikti. Tam sevişme sırasında Brynne'in babasının araması ve Ethan'a saydırması komikti. 

Meğersem Byrnne'in babası Ethan'ı kızını korumak için tutmuş. Tabi bizim saf kızımız bunu bilmiyordu. Ee ben demiştim tanımadığın adamın yatağına ve hayatına girersen böyle kazık yersin. ;) 

Kitaba puanım 3. Yani okusanız da olur okumasanız da...
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI