30.Gün Kitap Meydan Okuması

30.Gün - En sevdiğiniz kitap?


"Hay ben bu sorunun.." diye insan içinden geçiriyor. Yani bir kitap kurdu kitaplarını ayıramaz. Her kitabını ayrı sever. Zorlandığım sorulardan biri. Ama Suç ve Ceza diyeceğim. Hayatımda bilmem kaç kere okudum bilmiyorum ama bende yeri her zaman ayrı olacak bir kitap. Kitap okumayı Suç ve Ceza ile sevdim diyebilirim. Tamam ondan öncesinde Cin Ali falan okuyordum tabi :D Sonra Ömer Seyfettin vs. Ama Dostoyevski'nin yeri ayrıdır, kardeşimmmm :D 
* * *
Okumayanlara öneririm. Her okuduğumda farklı bir tat alıyorum.
* * *
Ve ve ve..
Kitap Meydan Okumasının son gününe geldik. Yapımda emeği geçen herkese teşekkürler falan filan diyormuşum :D Kendimi bir an haber spikeri zannettim ;) Neyse..Benim için keyifli bir etkinlikti. Gören, beğenen herkes yapabilir. Ee yapın da biz de görelim bir zahmet. Böylece yeni kitaplar keşfetmiş olalım. ;)

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI