2014 Yılı Değerlendirmesi

- 2 0 1 4   Y I L I   D E Ğ E R L E N D İ R M E S İ -

2014 Yılı, benim için bütün duyguları içinde barındıran bir yıl oldu. Hem hüzünlendim, hem mutlu oldum. İnişli çıkışlı hayatımda yeni insanlar tanıdım. Yeni dostlar edindim. Tek tek isim vermeyeceğim. Onlar zaten kendilerini biliyor. Seviliyorsunuz ;)

Blog açarak ne kadar iyi yaptığımı düşünüyorum. Benim için bir nevi günlük gibi. Benim bir parçam gibi hissediyorum.

Yeni yıldan sağlık, mutluluk, başarı, huzur ve para diliyorum. Para dilememin bahanesi de kitap alma isteğim. Yani parasız olmuyor. Öğrencilik hayatı zor vallahi. İstediğim kitabı istediğim zaman alamıyorum. İçim gidiyor. 

O yüzden Noel Baba'dan dilediklerimi istiyorum yoksa yakasına yapışırım vallahi :D Acısıyla tatlısıyla güzel bir yıl geçirdim ve umarım yeni yılda benim için şaşırtıcı sürprizler olur. 

Herkesin yeni yılını kutluyor ve sağlıklı, huzurlu bir yıl geçirmelerini diliyorum. Mutlu senelere... ;) 
Beni bu adreslerden takip edebilirsiniz;




Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. Blogunun tasarımı harika! Seni takibe aldım :) Bu arada ben de bu blog dünyasında henüz çok yeniyim benim bloguma da beklerim http://kitapsandali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI