Sen Gittiğinde / YORUM





Aslında canım hiç yorum yapmak istemiyordu. Gerçi bu aralar canım hiç bir şey yapmak istemiyor. Kitap okumak bile istemiyorum. Niye böyle oldum, bilmiyorum.

Her neyse..

Kitabı bitirdiğim "vay bee" dedirtti bu kitap bana. Aslında bu kitaba bir hafta önce başlamıştım ama bir türlü bitirememiştim. Dediğim gibi canım hiç bir şey yapmak istemiyordu.

Kitabın sonunda Adam'ın müziği bırakmasına şaşırdım. Bırakacağını düşünmemiştim çünkü. Müzik onun için her şey değil miydi? -Tabi Mia'dan sonra-
Mia başını salladı. "Bunun doğru olmadığını biliyorum. Sadece.. sorun, grup. Onlarla beraber olduğun zaman seni daha fazla kişiyle paylaşmak zorunda kalıyorum. Buna bir de ailemi eklemek istemiyorum."
Az önceki kızgınlığım geçmişti. "Seni aptal şey," diye mırıldandım alnına bir öpücük kondurarak. "Beni kimseyle paylaşmıyorsun. Sen, benim tek sahibimsin."
Ansızın bir gece Adam Mia'nın konserine gitmeye karar verir. Bundan sonrası pamuk ipliği gibi gelir. Bir süre birlikte vakit geçirip konuşan çift en sonunda birlikte olmaya karar verirler.

Mia onu neden terk ettiğini, Adam neden müziği bırakmak istediklerinden bahseder. Ve en sonunda bir arada olmaya karar verirler. Gerçi sonu biraz belirsizliklerle bitti ama olsun. -Evlendiler mi? Evlenecekler mi? Bilinmiyor!-

Genel olarak kitabı sevdim. Yalnız Mia'nın Adam'ı terk edişini ve 3 yıl sonra ortaya çıkmasına biraz kızmıştım. Ama Mia kendi bakış açısından olayları anlatınca hak vermek de elde değil. Gerçi Adam'ı hiç bırakmayıp her şeyin üstünden gelebilirlerdi ama neyse..

Puanım; 4
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI