Pabucumun Ajanı / YORUM

 
Çok sevdiğim yazarın çok sevdiğim kitabına yorum yapma merasimini bir kaç gün bekletmek istedim. Aslında kitabı okuyalı 3-4 gün oluyor ama ben yeni yorum yapıyorum.
 
Öncelikle okurken kurduğu cümlelerle beni kahkahalara boğan Deniz Akın'a,
Narsist kelimesinin sözlük anlamı yakışıklı ve iç gıcıklayıcı Kurumsal Egoist Tuna Üstüner'e,
Ve bizi böyle bir kitapla ödüllendiren Asude'ye teşekkürlerimi sunuyorum.
 
-Asude, sen nasıl bir kitap yazmışsın böyle ya..
Bir kitap olacak kadar alıntı biriktirdim ben :D
 
-Ayrıca "grinin elli donu" olayına çok güldüm.
Aklıma geldikçe hala gülüyorum. :D
 
Deniz'i bazen böyle tutup kollarında sarsasım geldi ama dayandım. Yani bazı yerlerde "sus artık" dediğim de oldu ama o çatlak Deniz Akın sonunda Tuna'nın kalbini fethetti.
Tuna Bey'imiz de az değil hani. Dengesizlikleriyle hem beni hem de Deniz'i şaşırttı ve sinir etti. Hem diyor geçici bir şey hem de kıskançlık oklarını batırmaktan hiç vazgeçmiyor. Sen böyle yaparsan demezler mi "ne iş Tuna Bey?" diye. :D
 
Pabucumun Ajanı - II'yi okumak için can atsam da bir süre daha kütüphanemde misafir edeceğim. Hemen bitsin istemiyorum çünkü. ;)
 
-Ve son olarak Asude sen yazmayı hiç bırakma olur mu? Bizi kendinden mahrum etme Asude'mmm diye isyanlara girmeden bu konuyu burada kapatıyorum. :D  (İyice Asude manyağı çıktım bende :D)
 
* * *
 
Sonuç olarak; gülmek, kahkaha atmak ve Tuna Üstüner'in büyüsüne kapılmak istiyorsanız bu kitabı alın okuyun diyorum. Yani okuyun, okutun!
 
Puanım; 10 numara 5 yıldız
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI