Ne Sıklıkla Kitap Okursun?

 
Sıradan Bir Otaku beni mimlemiş, o yüzden bu postu yazmasam olmazdı. Özel olarak kimseyi mimlemiyorum. Görüp beğenen herkes üzerine alınabilir. Ve evet başlıyoruz;
* * *
Ne sıklıkla kitap okursun?
 
-Bu soruya cevabım her gün. Elimde mutlaka her gün bir kitap olur. Bir kaç sayfa okurum(-ki bu külliyen yalan, bir başladım mı bırakamıyorum :D )
 
En sevdiğin yazarlar?
 
-Off, çok zor bir soru. Hangisinden başlasam bilemedim ki şimdi :D
Ama Jennifer L. Armentrout başı çekiyor. Fantastik Kurgunun Kraliçesi benim için. Böyle alıp bağrıma basasım var :D O derece seviyorum yani. -Hastayım sana Jenn.- ;)
 
-Sonra bir Tess Gerritsen var... Kadın yazıyor dedirtiyor insana. Ekmek çıkartır gibi kitap çıkartıyor kadın. Helal Olsun ;)
 
-Asude... Türk yazarlar içinde en sevdiğim. Tek okuyuşta aşık oldum :D Asude ne yazsa okurum ben. ;)
 
En beğendiğin kitaplar ?
 
-Aslında çok var ama en sevdiklerimden bir kaç tanesini söyleyeceğim. Jennifer'ın Lux ve Melez Sözleşmeleri serisi, Becca Fitzpatrick'in Hush Hush serisi, Asude kitapları, Tess Gerritsen kitapları. (Kitapları tek tek ayırmıyorum, çünkü her kitabı ayrı bir seviyorum) ;)
 
Yerli/Yabancı hangi yazarların kitaplarını seversin?
 
-Yerli yazarları desteklesem de yabancı yazarları daha çok seviyorum. Onların kalemi daha çok hoşuma gidiyor. Bana daha çok hitap ettiğini düşünüyorum.
 
Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
 
-Off.. Bu çok zor bir soru ama ya. Artık kitaplar genelde hep seri olduğu için tek kitap bulup okumak gittikçe zorlaştı. Ama benim için Lux serisinin yeri ayrıdır. ;)
 
Daha çok hangi tarz kitap okumaktan hoşlanırsın?
 
-Fantastik manyağıyım desem ;) Ama arada Tarih-i Kurgu, Polisiye okuduğum da oluyor ama fantastik kitaplara ayrı bir düşkünlüğüm var :D
 
En son hangi kitabı okudun?
 
-Pabucumun Ajanı - I (ASUDE)  -Okuyun, okutturun diyorum.- ;)
 
Şu an hangi kitabı okuyorsun?
 
-Benim İçin Öl - (AMY PLUM)
 
Kitap bloggerları hakkında ne düşünüyorsun?
 
-Bence biz kitap bloggerlar'ı olarak bitaneyiz :D Blogları takip ederek bir çok kitap hakkında
bilgiler öğrenebiliyorsun. Ve yeni kitap alacağın zaman kitap blogları çok etkili oluyor. O yüzden iyi ki kitap blogları var diyorum. ;)
 
Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
 
-Kitap okumak sonsuz diyarlara uçmak gibi bir duygu. Okudukça yeni bir şeyler öğreniyorsun. Hayal gücüme bir yenisini ekliyorum daha ne olsun. Boşuna "kitap en iyi dosttur" dememişler. ;)
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI