#Mimlendim! Hayalimdeki Kütüphane


Sıradan Bir Otaku beni mimleyeli çok oldu ama ben daha anca yapabildim. Üşendiğimden bu kadar beklettim aslında bir de hayalimdeki kütüphanenin resimlerini arıyordum. Tam olarak böyle demesem de hayalime yakın kendimi huzurlu hissedeceğim böyle bir kütüphane olsun isterdim.

 
Öncelikle böyle manzaralı denize veya yeşilliğe bakan bir alanda kitaplığım olsun isterdim. Hem çalışıp işlerimi yürütebileceğim hem de bir şeyler yazıp içimi dökebileceğim ve okuyabileceğim ferah bir ortamım olsun isterdim.
 
 
Şöyle bir salonumda olsun isterdim hani. Gelenleri kıskandıracak cinsten :D
 
 
Sonra yatak odamda böyle olsa harika olurdu. Kitap kokuları eşliğinde uyumak güzel olurdu.
 
* * *
 Evettt.. benim hayallerimde böyle işte :D
İsteyen istediğini mimleyebilir ya da isteyen herkes üzerine alınabilir.
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Güzelmiş.Keşke gerçek olsa şu hayallerimiz. :D

    YanıtlaSil
  2. Nerde o günler, boşuna mı Hayal Perest'im ben :D

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI