İt Dalaşı / YORUM

 
Her şey Rube ve Cameron Wolfe kardeşlerin evine boks işinde olan Perry Cole ile başlar. Serinin ilk kitabı Köpek Düşlerini severek okumuştum ama bu kitap işkence gibiydi benim için. Böyle bir kitap yazılmasa da olurmuş, okunmasa da olurmuş. Benim için zaman kaybıydı ve ben anladım ki Markus Zusak bana hitap etmiyor. Bu zamana kadar 3 kitabını okudum ve içlerinden bir tık önde olan Kitap Hırsızı vardı. Ama onun dışında benim için Markus Zusak bitmiştir. Okurken hem sıkıldım hem de harcadığım zamana üzüldüm. Jojo Moyes'ten sonra okumak istemediğim yazarlara bir yenisi daha eklendi; Markus Zusak. Üzgünüm canım ama benimle değilsin!
 
Puanım: 2
-Aslında 1 verirdim ama Ardında Bıraktığın Kadın'dan bir tık daha öndeydi.-
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI