Kitap Hırsızı / YORUM

 
Bir ay gibi bir süredir elimde süründü bu kitap. Bunun üzerine iki, üç kitap daha okudum ben ama baktım olmuyor bir ara yarım bıraktım, sonra tekrar başladım ve inat edip en sonunda bitirdim. (Kitap yarım bırakma gibi bir huyum yok maalesef.)
 
Kitap ilerledikçe güzelleşir diye bekledim ama beklediğimi bulamadım. Son bölümler hariç beni etkileyen bölümler olmadı. Benim için "yılın beklenen kitabı" kategorisine girmiyor. Yani abartıldığını düşünüyorum biraz. Bir de fazla uzatıldığını düşünüyorum. 574 bilmem kaç sayfa fazla bence. Her neyse..
 
Bu tarz kitaplar bana hitap etmediği için okurken sıkıldım açıkçası ama sonunda bitirdim. Filmini henüz izlemedim ama izlemeyi düşünüyorum. Bu kitabı okuyup da farklı düşünenler var mı merak ediyorum.
 
Kitabın içinden görüntüler;
 
 
Beni sarmaması ve okurken sıkılmamdan dolayı bu kitaba vereceğim puan;
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI