Aylardan Aşk / YORUM

 
Sıradan Bir Otaku , önermese benim bu kitabı okuyacağım yoktu. Ama iyi ki de önermiş diyorum ;)
 
Kitabı okuma başladığınız an kendinizi sırlarla dolu sayfalarda buluyorsunuz. Baş karakterimiz Tanem 2 yıl önce geçirdiği bir kaza sonucu 2 yıldır uyutulmaktadır. Doktor'u Yağız ise onu hayata döndürecek tedavinin peşindedir.
 
Ve 2 yıl gibi bir aradan sonra Tanem gözlerini açar. Fakat yolunda gitmeyen şeyler vardır. Tanem hafızasını kaybetmiştir.
 
Tanem, onu iyileştiren Yağız'a içten içe sevgi beslemektedir ve bunun bilinciyle onun evine taşınır. Bir süre bir arada yaşamanın çekimine kapılan çift sonunda sevgili olurlar.
Fakat olaylar bununla bitmemektedir. Biri Tanem'i zehirlemeye çalışmıştır ve kim olduğu belli değildir. Bunun peşine düşen Yağız öğrendikleri ile kendini bir sır yumağının içinde bulur. Ve gerçek ortaya çıktığında Yağız'ın hayatı tehlikeye girecektir. Bu sırada Tanem ise kaza yapmasına sebep olan gerçeği öğrendiğinde bütün dünyası tepe taklak olacaktır.
 
Ben en çok serinin diğer kitabını merak ediyorum. Doruk ve Asya'nın hikayesi ilk kitapta tam bir muamma ile bitti. Özellikle Doruk'un Sabrina'yı koluna takıp gelmesine ayı bir sinir oldum. Doruk'u bir kaşık suda boğmak istiyorum yani ;)
Ah Reşat! Sana çok kızgınım çok! Yaşadıkların az bile sana. (Kitabı okuyanlar bilir)
 
Kitabı okurken bir an kendimi Sherlock'un yerinde gibi hissettim ama kitapta bolca entrika, dram ve sırlarla dolu bir dünya var. Ve Sancaktarlar Ailesi'ne bulaşmamak lazım. Yani her an başınıza bir iş açabilirler.
 
Uzun zamandır aşka küs olan Yağız ise Tanem'in aşkı ile yolunu bulur ve mutlu bir gelecek onları beklemektedir. Kısaca bu kitaba bir göz atın diyorum ;)
 
Kitabın devamını merakla bekliyorum. :D
Bu kitabı okuyanlar hakkında neler düşünüyor?
 
Puanım;
 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI