Senden Önce Ben / Yorum ve Alıntılar

 
Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu...

Yaşamın ince detayları Lou'dan sorulur. Otobüs durağıyla ev arasında kaç adım var? Çalıştığı kafeye gelip gidenler nasıl bir hayat yaşıyor? Parlak yeşil elbisenin altına ne renk külotlu çorap giyilir? Onda bu soruların hepsinin cevabı var. Kolayca mutlu olabildiği küçücük dünyasında bilmediği tek şey hayatın çok daha karmaşık soru ve cevaplarla dolu olduğu...

Geçirdiği motosiklet kazasıyla hayatı altüst olan Will uzun süredir karmaşık sorularla meşgul. Bu hayatta diğer insanları mutlu eden küçük şeyler ona biraz olsun keyif vermiyor. Çevresindeki tüm renkler birden griye dönmüş ve böyle bir umutsuzluk içindeyken yapabileceği tek şeyin hayatını sonlandırmak olduğunu düşünüyor.

Peki, asık suratlı, aksi ve geçimsiz Will, Lou'nun rengârenk yaşamıyla karşılaşırsa neler olur?

Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün...
 
* * *
Puanım; 3,5
Kitap bitti ama kendimi biraz garip hissediyorum. Tamam öyle abarttıkları kadar salya sümük ağlamadım ama duygulanmadım da desem yalan olur. Bana biraz Aynı Yıldızın Altında'yı hatırlattı. Yani sonları benziyor ama güzeldi. Başta o kadar sıkıldım ki neredeyse kitabı bırakacaktım ama son bir gayret edip kitabın başına oturdum ve bir baktım ki bitmiş. Yazar hiç beklenmedik bir sonla bitirmiş kitabı. Yani insan okudukça içinde hep bir umut taşıyor ama kitabın sonunda Will'in ölümü bütün umutlarımızı yerle bir ediyor diyebilirim. Will her ne kadar g*tün teki olsa da(Lou'ya selamlar :D) onun o sivri diline hayran kaldım. 
 
   "Sakin Son Bölümleri Otobüste Giderken Okumayın. Ağlamamak için kendinizi tutmaya çalışırken bir enkaza dönüşebilirsiniz."  (Bu yoruma katılmadığımız belirtmek istiyorum. O kadar da abarttıkları gibi değil.)
 
Beklenmedik sonlar ve umut ışığınızın hiç sönmesini istemiyorsanız bu kitaba göz atmanızı tavsiye ederim. Ben başkaları gibi salya sümük ağlayacaksınız, peçeteleriniz yanınızda olsun demiyorum. ;)) Okuyun ve kendiniz görün diyorum.
 
* * *
A  L  I  N  T  I  L  A  R



 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Genelde okuyanlar yanınıza bir kutu mendil alıp öyle başlayın diyor, seninki güzel tarafsız bir yorum olmuş , en kısa zamanda bende okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI