Teklif / YORUM

 

 
*Teklif; Sıkıcıydı ama sonunda bitti. Kitabı bitirmem bir hafta sürdü. Başları çok sıkıcıydı ortaları idare ederdi sonu ise güzel bitti. Ama yine de okurken beni çok baydı. Yani o derece. Fenalık geldi. Bir ara bırakasım geldi kitabı ama zorlaya zorlaya bitirdim sonunda. Konusunu ve kurgusunu beğendim ama anlatım sıkıcıydı. Yazım hatalarından geçilmiyordu. Genel olarak beğensem de beni tatmin etmedi ve beklediğimi bulamadım. O yüzden puanım;3. (Okusanız da olur, okumasanız da. Size kalmış bir şey.)
Kısaca Konusu; Mick, fare avcılığı ile geçimini sağlayan alt sınıftan bir köylüdür. Edwina ise dil bilimi üzerine dersler vermektedir. Bir sebepten ötürü yolları Edwina ile kesişir ve kendinlerini bir teklifin içinde bulurlar. Teklif ise şaşırtıcıdır. Ve yapılması başta imkansız görünse de sonucu çok iyi bir şekilde bitmiştir. Teklif; Mick'in 6 hafta içinde bir asilzadeye dönüşmesidir. Eğer bunu becerebilirlerse ödül olarak bin pound alacaklardır. Böylece olaylar gelişir ve en sonunda Edwina ve Mick istediklerine kavuşurlar. (Fazla Spoi İçermemektedir!)
ALINTI: Hoşlandığın biriyle öpüşmeden dans etmişsen hiç dans etmemişsin demektir.

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI