Çirkin / YORUM

 
*Çirkin; Okudum ve bitti. Teklif'ten bir tık faha yukarıdaydı ama bu okurken sıkılmamı engelleyemedi. Konusu ve kurgusu bakımından beğendim fakat yazarın anlatımı beni tatmin etmedim. Ve bir hafta gibi bir sürede okudum bunu kitabı da. Yayınevinin yazı boyutundan dolayı okurken zorlandım. Gözlerim sulandı yani. O da eksi bir etki bıraktı bende. Onun dışında okunabilir nitelikte, okuyup okumamak size kalmış.
Konusu; Charles biz gözünde kusur olan ve hafif topallayan bu yüzden de çirkin diye adlandırılan bir karakterdir. Oldukça çapkın bir karakterdir hatta (= Her limanda bir sevgilisi vardır diyebiliriz. Her neyse bir gün yolculuk yaptığı bir gemide Louise adında bir Leydi ile tanışır ve genç kadını bir anda kollarının arasında -yatağında- bulur. Ama bunun doğru olmadığınışünüp bir ölüm senaryaso yazar. Ama işler umduğu gibi gitmez ve yolları yine Louise ile kesişir. Ve mutlu son (= / -Sonunun mutlu sonla bitmesi +1 puan kazandırdı bende.-
ALINTI: "İçindeki tüm yanıklara serin hava üflememe izin ver."

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI