Cerrah / YORUM





CERRAH / Rizzoli&Isles#1


Jane Rizzoli; Kendini herkese kanıtlama çabası içinde oradan oraya savrulan Jane benim favori kadın karakterlerimden biri oldu. O inatçı, zeki ve güçlü tavrı beni etkiledi. Jane'in üzerine bu kadar gitmeleri beni bazen gıcık etse de kitapta en çok sevdiğim karakterlerden biriydi.
İlk kitapta Maura'yı göremedim ama serinin ikinci kitabı olan Çırak'ta kendisiyle tanıştım. :) Ve bu arada seriye 2.kitaptan başlamakta çok tuhaf oluyor. Olaylar arasında bir kopukluk oluyor ama neyse ki bağları birleştirdim. :)
Her neyse...
Yazarın kalemine ve kıvrak zekasına bir kez daha hayran oldum. Okurken bazı sahnelerden midem bulansa da oldukça etkileyiciydi. Ve itiraf ediyorum kitabı bitirdikten sonra kitaptaki bir sahne-spoi yok- rüyama girdi. Off:/ Bu kadar gerçekçi yazabilmesi ve insanı bu kadar etkileyebilmesi ile Tess Gerritsen bu işte usta isimlerden biri. Seri ne zaman biter bilmiyorum ama Tess'in yazma şevki hiç bitmeyecek gibi görünüyor. Ne diyeyim kalemi daim olsun. :)
Dedektif Moore; ikinci kitapta hatırlamıyorum onun yerine Dedektik Korsak vardı. Catherina ile evlenince Moore işi bırakıp emekli olmaya karar verdi galiba. Ve bir kez daha söylüyorum ki-hata yaptım, biliyorum- seriye ikinci kitaptan başlamak aradaki bağı öldürüyor. Arada bir kopukluk oluyor ama neyse.
Cerrah; sen nasıl bir adamsın böyle, sana diyecek bir söz bulamıyorum. Tek bir damla kan ile fantezi kuran nasıl bir manyaksın hayret ediyorum doğrusu. Kelimenin tam anlamıyla PSİKOPAT bu adam! Kitabın başından sonuna kadar kim bu adam diye merak etmekten kendimi alıkoyamadım ve işin sonunda her şeyi öğrendik. Gerçi psikopatımızı içeri tıktılar ama orada fazla uzun süre kalacağını sanmıyorum. Sonuçta Cerrah bu yarım kalan işlerini bitirmek için geri geleceğini biliyorum. Ve bu adam çok tehlikeli. Onu görürseniz hemen kaçın, benden söylemesi :)
Bu kitap polisiye ve macera sevenler için biçilmiş kaftan. Bu kitabı okuyun ve Tess'in dünyası ile tanışın :)

PUANIM:4
Pinterest shareGoogle Plus share

6 yorum:

  1. tessi çok severim seriyi okudum ve hayran kaldım.gerçek hayatta bir cerrah olmasının kurguya faydası büyük.bu yıl aldığım ve hala okumadığım üç kitabı elimde :) ne yapalım 50 den fazla emanet kitap vardı elimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın doktor olması da böyle kaliteli bir kitap ortaya çıkarmasında etken tabi ki de :)

      Sil
  2. Tess' i bende çok severim. Cerrah yorumun çok yerinde olmuş, bu kitabını okumamıştım. Daha da meraklandım ve alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. ah benim de favori karakterim jane. :) kitaplarda okuduğum zaman kafamda o kadar da hoş bir tablo yansımamıştı aslında. tıknaz, çirkin, huysuz birisini hayal ettim hep. ben okuduktan sonra dizisini de izledim. :) işte o zaman kafamda daha hoş bir jane tablosu oluştu.
    fakat maura'yı da sevmiyor değilim. :) (onu da diziden sonra daha iyi canlandırdım tabi.)
    bana kalırsa kurgusu muhteşem olsa da kitapların karakterler biraz sönük ve itici anlatılıyor. tüm karakterler diziden sonra yerleşti kafamda. oysaki tam tersi olmalı, dizi kitabın yerini tutmamalıydı. :)) eğer izlemediysen sana da tavsiye ederim, mutlaka izle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha izlemedim ben seriyi bitirip öyle izlemeyi düşünüyorum. Ve Maura ile Jane benim favori karakterlerimden :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI