Beni Seç / YORUM

 
Beni Seç / The Selection#1
 
 
Keyifle ve bir solukta okuduğum bir kitaptı. Yalnız America karakterine biraz uyuz oldum. Yani Maxon mı Aspen mi bir türlü karar veremiyor.(Benim için Maxon) İşin kötü yanı ise ikisine de umut vermesi. Kitaplarda en sevmediğim noktalardan biri de; kızın iki erkeğin arasında kalmış olması. Maxon'ı seçerse aklı Aspen'de kalacak, Aspen'i seçerse de bu kez aklı Maxon'da kalacak. Anlayacağınız America'nın işi çok zor. Aspen onun ilk aşkı olmasına rağmen ondan vazgeçebilecek midir? Maxon'ın şefkati ve yardımseverliğini bir kenar bırakıp onu yüz üstü bırakıp çekip gidebilecek midir? Bu soruların cevabını gerçekten merak ediyorum. Yazarın kast sistemine de vurgu yapması çok hoşuma gitti. Bu sınıfsal ayrıcalıkları hiç sevmiyorum. Yazarın bu konuya değinmesi de çok hoş olmuş. Kızların saraya alınması ve eğitimden geçmesi bana "Muhteşem Yüzyıl"ı hatırlattı. Mer'de Maxon'ın gözdesi konumunda zaten :) Bir de kızlaın prens için hazırlanması bana sanki defileye çıkacaklarmış da hazırlanıyorlarmış gibi hissettirdi. Kızlar gözümde bir nevi "Victoria Secret Melekleri" konumuna dönüştü. Her yerde kameraların olması ve kızların sürekli izlenmesi de bana "Biri Bizi Gözetliyor Evi"ni hatırlattı ve okurken o sahnelerde çok güldüm. Yazarın kalemi güçlü ve keyfi verici o yüzden bir an önce bu seriye başlayın derim, pişman olmazsınız. :)))
PUANIM: 4

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. duydum ama okuma fırsatı bulamadım.not aldım bile.teşekkürler.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI