A'dan Z'ye Kitap Tagı

 
Öncelikle bu konuyu bir blog'da görmüştüm ve çok ilgimi çekmişti. Yapması çok keyifli. Yapmayan herkese öneririm.  (=
*
 
#
 

Aşık olduğun kitap karakterleri ?
Daemon Black, Hazel Grace, Augustus Waters, Braden Carmichael vs.


Bakar bakmaz tav olduğun kitap kapakları ?
Ruhsuz, Yeniruh, Gül ve Avcı, Obsidiyen vs.

Canının sıkılmasına neden olan kitaplar ?
Kan Günlükleri Serisi, S*ktir Et.

Çiçek adı olan bir kitap ?
Son Kamelya, Mart Menekşeleri

Distopya tarzı kitaplar ?
Açlık Oyunları vs.

Elinden düşürmediğin kitaplar ?
Aynı Yıldızın Altında, Sevda Sözleri

Fare kelimesinin geçtiği bir kitap ?
Fareler ve İnsanlar

Gerçek yaşamdan alınan kurgular ?
Mavi Saçlı Kız - Burçak Çerezcioğlu

Hastalık üzerine yazılmış kitaplar ?
Mavi Saçlı Kız - Burçak Çerezcioğlu

Issız bir adaya düşsen yanına ne tarz kitaplar alırsın ?
Fantastik, Tarihi Kurgu

İçinde hayvan adı geçen bir kitap ?
Sokak Kedisi Bob

Japonya da geçen olayları anlatan bir kitap ?
Kalp Yalnızca İçeriden Açılan Bir Kapıdır

Kurgusu bakımından tav olduğun kitaplar ?
Lux ve Hush Hush Serisi, Ruhsuz, Bana Dokunma, Tanrıça

Lanetler üzerine yazılmış bir kitap ?
Lanetli - P.C. CAST

Mevsim adı geçen bir kitap ?
Kış Bahçesi , Kış Güneşi

NASA üzerine yazılmış, bilimsel kitaplar ?
Okumadım, bilmiyorum. (=

Okurken dinlediğin müzikler ?
Genelde Mozart dinlerim.

Öğretici kitaplar ?
İnsan her kitaptan bir şeyler öğreniyor bence (=

Polisiye kitaplar ?
Rizzoli&Isles Serisi.

Reklamcılık üzerine yazılmış kitaplar ?
Okumadım, bilmiyorum (=

Severek okuduğun yazarlar ?
Tess Gerritsen, Jennfer L. Armentrout, John Green, Aimee Carter vs.

Şiir kitapları ?
Şiir deyince aklıma Cemal Süreya - Sevda Sözleri geliyor. (=

Tanrı ve Tanrıçalar üzerine yazılmış kitaplar ?
Tanrıça Üçlemesi, Tanrıça Serisi.

Uzaylılar üzerine yazılmış kitaplar ?
Lux Serisi, Saplantı.

Ülkeleri tanıtan kitaplar ?
Hatırlamıyorum.

Vampirler mi Uzaylılar mı ?
Uzaylılar tabi ki de. (Şekil A; Daemon Black)

Yazar deyince aklına gelen ilk 3 isim ?
Jennifer L.A. - Stephen King, Tess Gerritsen.

Zombi mi , Melekler mi ?
Melekler

#

 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI