Paranormal / YORUM

 
PARANORMAL
Orijinal Adı : Paranormalcy
Seri Bilgisi : Paranormalcy#1
Yazarı : Kiersten White
Çeviren : Barış Emre Alkım
GoodReads Puanı : 3.95
Benim Puanım : 4 / 5  
DEX YAYINLARI
290 SAYFA
 
*
Apışıp kaldım . Kitabı bitirdikten sonraki durumum tam anlamıyla bu . Kitap başta karmaşık gelmişti . Anlayamamıştım. Ama ilerleyen sayfalar heyecan yüklüydü ve sayfaları hızla çevirmeme sebep oldu . Kitabın derinliklerine gömüldüm ve okurken keyif aldım . Yazarın farklı bir üslubu var ve üslubunu sevdim . Bu arada Reth'e uyuz oldum . Biiip ! Ama farklı bir şey var bu oğlanda serinin diğer kitabında göreceğiz neler olacağını . . . Bu arada Lend'e bayıldım . Tam anlamıyla "Su Oğlan" .. Biiip ! Ve bu arada kitabı okumadan önce bir kaç yoruma bakmıştım ve herkesin neden "biip" dediğini anlamamıştım . Ama şimdi gayet iyi anlıyorum . Kitapta vampirler , periler , kurt adamlar , deniz kızları vs. aklınıza gelebilecek her türlü fantastik varlık mevcut . Ama benim favorim "Su Oğlan " . . .
Neyse kitabın konusuna gelecek olursak ; Evie normal bir genç kız olduğunu düşünen 16 yaşındaki bir paranormal kızımızdır ki kendisi de ne olduğunu daha bilmiyor ve ben bilmiyorum . Ne olduğunu serinin diğer kitaplarında göreceğiz . Şimdilik onun için "Boş Olanlar" grubuna giriyor diyebiliriz . Periler tarafından kehanet üzerine yaratılmıştır . 3 yaşında sokağa bırakılmış ve UPTA'nın eline geçmiştir. Orada hem paranormalleri yakalıyor hem de UPTA'ya hizmet ediyordur . Bu arada UPTA ; Uluslararası Paranormal Tecrit Anlaşması demek . Paranormalleri yakalayan bir örgüt gibi bir şey . Her neyse bir gün yolları Lend ile kesişiyor ve hayatı yeni baştan şekilleniyor  . Evie'nin görünenin ardındaki görme özelliği var . Ve bu yetiye bir tek kendisi sahip. Her neyse . . . Reth ise onu doldurmaya çalışan bir peri . Kitap bu fantastik kahramanların maceraları ile sürüp gidiyor  . Dediğimi gibi kitabı sevdim  , yazara bayıldım . Ve okumanızı öneririm . Ve son bir şey ; Ah , biiip ! =)

Yazarın Teşekkür Yazası (Çok hoşuma gitti , biip !) ;
Son olarak da size teşekkür etmek istiyorum , sevgili okurlar , kitabımı aldığınız için . Umarım sevmişsinizdir çünkü ben sizleri seviyorum . Evie'nin söyleyeceği gibi , hepiniz biiip muhteşemsiniz .
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI