Mefisto / YORUM

 
MEFİSTO
The Mephisto Covenant
 The Mephisto Covenant #1
Trinity Faegen
312 SAYFA
DEX YAYINLARI
GP : 3.87
BP : 3
*
Kitabı sonunda bitirebildim. Neredeyse bir haftadır bitirmeye çalışıyorum ve sonunda bitti. Başta o kadar sıkıldım ki neredeyse bırakmayı düşündüm ama sonlara doğru yazar biraz toparlayabilmiş. Özelikle sonunu çok beğendim. Ama yine de bu kitabı kurtarmaya yetmedi .Çünkü karakterlerin çoğuna sinir olmamı engelleyemedi . Özellikle Sasha ve Jax ikilisi nasıl uyumsuz bir çifttir anlayamadım. Daha birbirlerini tanımadan hemen öpüşmeye başladılar. Kız hemen hoşlanmaya başladı çocuktan. Ne ara birbirinizi görüp tanıdınız , sevdiniz anlamadım yani . Kitaplarda hemen ilk sayfalarda aşık olan çiftleri sevmiyorum. Olmuyor yani . Beklediğim gibi değildi ama çok da kötü sayılmazdı. Kurgusu falan iyiydi ama karakterlere çok uyuz oldum . O yüzden bu kitabı kurtarmaya yetmedi. Çok kitapsız kalırsanız okuyabileceğiniz tarzda bir kitap .
*
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI