Alaska'nın Peşinde / YORUM

ALASKA'NIN PEŞİNDE
ORİJİNAL ADI : Looking For Alaska
YAZARI : John Green
ÇEVİREN : Banu Talu
Pegasus Yayınları
320 SAYFA
Benim Puanım : 4/5
 
*
Bu kitabı bitirme tarihi olarak Mart Sonu - Nisan Başı diyebiliriz. Kitabı bitireli çok oldu ve ben daha yorumu yeni yazabiliyorum . Yoğun bir sınav döneminden dolayı bu ay pek kitap okuyamadım . Neyse , yorumuma geçiyorum .
*
Yazarın bu kitabını beğendim. Kağıttan Kentlerden daha çok sevdim bu kitabı. Alaska'yı sevdim. Yazarın betimlemelerine bayıldım . Kurgusunu beğendim. Genel olarak sevdim . Üzerinden zaman geçti o yüzden konusunu pek hatırlamıyorum . Ama güzeldi . John Green güzeldi , Alaska güzeldi , Büyük Belki güzeldi , İlk dost , ilk aşk , ilk içki , ilk şaka güzeldi , betimlemeler güzeldi. Güzeldi işte . . . Bu kitapta favorim karakterim Alaska oldu . Neden bilmiyorum. Sadece sevdim işte . Özellikle Miles Halter (Tıknaz ) son sözleri araştırması çok güzeldi . Kitabın içinde yer alan son sözlere bayıldım . İyi fikirdi , iyi düşünülmüştü . Size tavsiyem John Green okumaya başlamadıysanız önce Kağıttan Kentler'i okuyun derim. Daha sonra Alaskanın Peşinde ve Aynı Yıldızın Altında . Özellikle Aynı Yıldızın Altında'yı en son okuyun . Çünkü etkisinde kalabilirsiniz . Ve etkisinde kalırsanız yazarın diğer kitapları sizi hüsrana uğratabilir . Tabi bu benim görüşürüm . Yine de renkler ve zevkler tartışılmaz ! Bu kitaba puanım 5 üzerinden 4 . Ve son bir şey ; John Green iyi ki var !
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI