Melez / YORUM


 
MELEZ
ORİJİNAL ADI : Half Blood / A Covenant Novel
YAZARI : Jennifer L. Armentrout
SERİ BİLGİSİ : MELEZ SÖZLEŞMELERİ#1
ÇEVİRİ : Bilge N. Zileli Alkım
TÜRÜ : Fantastik
DEX YAYINLARI
332 SAYFA

Goodreads Puanı : 4.21
Benim Puanım : 4/5
 
*
 
Ben bu seriye bayıldım . Her ne kadar Alex'e sinir olsam da Jennifer kalemini konuşturmuş, yine . Alex'in inatçılığı ve dik başlılığı az kalsın ölümüne neden olacaktı. Hani onu geçtim onun yüzünden Caleb de kim vurduya gidecekti ki sonunda Seth ve Aiden'ların gelmesi ile kıl payı kurtuldular. Caleb ölse üzülürdüm şimdi , bunları hak etmiyordu . O sadece arkadaşına yardım etmek için oradaydı ve kim derdi ki iblis'lere yem olacaklarını . Neyse.

Jennifer'ı seviyorum. Kalemi güçlü bir yazar ve onun kitaplarını okumaya bayılıyorum. Fantastik kitapların kraliçesi benim için . Bendeki yeri ayrı Jennifer'ın .

Çoğunluk Seth'i sevse de ben Aiden'ı daha çok sevdim. Serinin diğer kitaplarında ne olur bilemiyorum ama şimdilik gönlüm Aiden'dan yana. Bu arada Alex'e fena gıcığım var. O yüzden bir puan kırdım maalesef . Bu arada Seth'in , Apollon olması da cezbetmedi değil hani . Serinin diğer kitaplarında neler olacak çok merak ediyorum .
Yurtdışı kapakları :
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI