Koruyucu#1 - KORUYUCU / YORUM


 
KORUYU
ORİJİNAL ADI : Unearthly
YAZARI : CYNTHIA HAND
ÇEVİREN : Berna Kılınçer
DEX YAYINLARI
322 SAYFA
*
Koruyucu Serisi;
Koruyucu#1 Koruyucu
Koruyucu#2 Kutsanmış
Koruyucu#3 Sınırsız

*
Karakterler ; Clara Gardner ,Tucker Avery , Wendy Avery , Angela , Christian Prescott , Jeffrey Gardner , Margaret Gardner vb...
*
Aşk mı önce gelir , görev mi ?

*
Melek Takımından ;
Clara , Angela , Jeffrey , Christian , Margaret vb.
İnsan Takımından ;
Wendy , Tucker vb.

Serinin ilk kitabından karşımıza çıkan karakterler yukarda belirttiğim gibi. Başlıca melek kanı taşıyanlar Clara ve ailesi diyebiliriz. Angela'nın yar insan yarı melek olduğunu daha sonra anlıyoruz .
Clara ; yarı insan yarı melek olan olağanüstü bir varlıktır. Annesi melek babası ise insandır . Onların karışımından Clara ve kardeşi Jeffrey olmuştur . :)
Angela ; Annesinn bir kara kanat tarafından tecavüze uğraması sonucu dünyaya gelmiştir. Annesi melek olduğunu bilmemektedir . Serinin ilerleyen kitaplarından öğrenecek mi , onu okuyup göreceğiz .
Christian ; bu karakter ise tam bir sürpriz oldu benim için . O da Gardner ailesi gibi . Yani yarı melek yarı insan formunda .
Christian'ın melek olduğunu kitabın sonunda öğreniyoruz. Başlarda Chris'i normal insan olarak düşünüyoruz , halbuki değilmiş. Öğrendiğimde bende baya bir şaşırdım. Aslında ben Tucker'dan kıllanmıştım biraz . Onun melek olduğunu , hatta kara kanat olduğunu düşünmüştüm. Kitabı okuduğunuzda neden böyle düşündüğümü anlayacaksınız.
Kitaptan bahsedecek olursak ; Clara yarı melek yarı insan formunda olan koruyucu bir melektir . Görevi Christian'ı korumaktır ve onu korumak adına yaşadığı şehri , okulunu , arkadaşlarını geride bırakmıştır. Ailesi ile birlikte Christian'ın peşine düşmüşlerdir . Clara görevinin ne olduğunu , görevi tamamlandıktan sonra ne olacağını bilememektedir . Görevinin sonuçlarını öğrenene kadar Chris'in peşindedir ve onu takip etmektedir.
Küçük bir spoi ; Chris kurtuluyor . -Ama nasıl kurtulduğu son sayfalarda mevcut . - :) Yani okumanız lazım .
Bu arada kara kanat denen olağanüstü varlığımızda ortaya çıkıyor . O sayfalar nasıl su gibi aktı anlamadım doğrusu. Clara'nın yakalanması vs . aksiyon dolu sayfalardı .
Kitap genel olarak Clara ve onun görevi üzerine kurulmuş fantastik bir kitap. Okurken şaşıracağınız bir seri . Bu seriye devam etmeyi düşünüyorum . Melekler üzerine yazılmış kitaplara zaafım olduğu için devam edeceğim. Eğer sizde meleklerin dünyasını merak ediyorsanız bu seriyi okuyun derim.
Favori KarakteRlerim ; Clara , Tucker , Christian ...
Bu arada Angela'dan şüphe duymaya başladım ben. Şimdilik Clara'nın arkadaşı gibi duruyor ama her an her şey olabilir. Sonuçta meleklere güven olmaz , değil mi ? :)
Tucker karakterine başta uyuz olmuştum ama ilerleyen sayfalarda hayran kaldım. Bu kadar gizemli olması ve Clara'ya olan ilgisi gözlerimi yaşarttı . :)

 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI