Eğer Yaşarsam / YORUM ve ALINTILAR





EĞER YAŞARSAM
YAZARI : GAYLE FORMAN

ORİJİNAL ADI : If I Stay

ÇEVİREN : Ayşe Belma Dehni
PEGASUS YAYINLARI
255 SAYFA
*
Karakterler ; Mia , Adam , Kim , Teddy ...
*


Kitabımız Mia ve onun yaşamı üzerine kurulu bir şekilde anlatılıyor . 4 kişilik mutlu bir aile iken hayatı bir trafik kazası sonucu sil baştan başlayan bir kızın dramı anlatılıyor. Mia 17 yaşında genç bir kızdır ve çellisttir. Adam adında ona deliler gibi aşık bir erkek arkadaşı vardır. Kendisi bateristtir . Kim ise Mia'nın en yakın kız arkadaşıdır . Mia'mız kendi halinde içine kapanık müziğe aşık bir kızdır . Ve bütün hayatı müzik üzerine kurulmuştur . Ailesiyle çıktığı bir seyahatte bütün hayatı değişir . Ailesinden herkes ölmüştür . Aileden geriye sağ kalan tek kişi Mia'dır . Okurken Mia'nın ölüm ile yaşam arasındaki o ince çizgideki dramına ortak oluyoruz . Yazar kitabı yazarken ağlamış , fakat ben o raddeye gelmedim . Okurken beni duygulandırdı ama beni ağlatacak seviyeye getirmedi . Mia'nın yaşadığı trajedi insana dokunan bir olgu üzerine yazılmıştı ve okuyan herkesin duygulanacağınışünüyorum . Size bir tavsiye bu kitabı okumaya karar verdiyseniz mutlaka yazarın sitesindeki müzikleri dinlemenizi öneririm. Özellikle Mozart'ın "Requiem" şarkısını şiddetle tavsiye ediyorum.

 
...ALINTILAR...
Saçlarıyla oynamama izin veriyordu. O güne dek. Artık böyle bir şey olmayacaktı.
Onun saçlarını son bir kez kokladığımı hayal ettim , bunu ağlamadan yapabileceğimi düşünemiyordum bile . Gözyaşlarım sarı buklelerinden süzülürdü.

*
Çünkü sevgi , ona tutunduğunuz sürece asla ölmez , sizi terk etmez ve bitmez.
Sevgi sizi ölümsüz kılar.

 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI