Aynadaki Ben / TANITIM

 
Aynadaki Ben

Yaşamlarımız arasında bir bağ olabilir mi acaba? O eski bavulda saklanmış günlükten, yüzyıl önce yaşamış hırslı ve kararlı bir kadının hayatı çıktı. Onun, tepetaklak olan hayatının harabelerinden azmi sayesinde sıyrılıp, yepyeni şeyler kurma çabasını okudukça yıllar önce yaşamış o kadından sandığım kadar uzak olmadığımı anlıyorum.

"Bir yüzyıl arayla New Yorkta yaşayan iki kadının iç içe geçmiş hayatları üzerinden anlatılan kader, mücadele ve irade gücüne dair merak uyandıran bir hikâye. Bu sezgileri güçlü, büyüleyici ve bütünüyle eğlenceli hikâyede, geçmiş ve bugün beklenmedik biçimde birbirine karışıyor." -Khaled Hosseini- "Uçurtma Avcısı" kitabının yazarı
(Tanıtım Bülteninden)

*
Sayfa Sayısı: 480
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Eksik Parça
 
06.01.2014 TARİHİNDE SİZLERLE .
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. kristin hannahı okuduğumdan beri kadın hikayeleri tekrar hoşuma gitmeye başladı. çıksın da bir de yorumlara bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Kristin Hannah zaten bir çok okurun ruhuna dokunmuş bir yazar.
    Dediğin gibi çıksın da bir tadına bakalım :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI